کرمانشاه؛

تلاش و رایزنی برای حل مشکلات استان

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان از کرمانشاه رفتند و افرادی که باقی ماندند شایسته تقدیر بسیارند و باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با جدیت تمام در حال تلاش و رایزنی برای حل مشکلات استان در حوزه های مختلف و با هدف کاهش نرخ بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی  است.


این مدیر ارشد اقتصادی در ادامه به مشکل بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه با وجود برخوداری از پتانسیل های اقتصادی و تجاری، طبیعی و گردشگری، به دلایل مختلف با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند.

وی جنگ را یکی از عوامل پدیدآورنده بیکاری مزمن در کرمانشاه عنوان کرد و گفت:امیدواریم با توجه به گشایشی که در پسابرجام به وجود آمده و با بهره گیری از هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت بتوانیم تغییری در این شرایط ایجاد کنیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخش دیگری عنوان کرد: کارگروه رفع موانع تولید به صورت هفتگی و به شکلی جدی برگزار می شود و در قالب آن تلاش می شود مشکلات موجود بنگاه های تولیدی و خدماتی استان را حل کنیم.

این مدیر ارشد اقتصادی اظهار کرد: برخی واحدهای صنعتی و کشاورزی  دچار رکود هستند و انتظار می رود سازمان مالیاتی کشور در چهارچوب اختیاراتی که دارد این مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مناسب برای فعال کردن بنگاه های راکد واگذاری این مجموعه ها به افراد  توانمند و کارآفرین است که باید بسترهای قانونی این کار توسط مدیران ارشد اقتصادی کشور فراهم گردد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار