اهواز؛

بدهی میلیاردی بیمه به کشاورزان دزفولی

مسئول عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول از بدهی میلیاردی بیمه به کشاورزان دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فریدون روغنی زادگان ، مسئول عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول با بیان اینکه کشاورزان این شهرستان از سال 93 تاکنون یکهزار میلیارد ریال از بیمه طلب دارند گفت: این مطالبات با پیگیری استاندار خوزستان بزودی پرداخت می شود.

وی افزود: فهرستی از خسارت وارده به بخش کشاورزی دزفول با نظارت جهاد کشاورزی و کارگروه محلی از سوی بانک های عامل تعیین و به مدیریت بحران استان و کشور ارسال شده است .
روغنی زادگان بیان داشت: طبق محاسبه و ارزیابی صورت گرفته کشاورزان دزفول در سال زراعی 94-93 بالغ بر 400 میلیارد ریال و در سال 95 نیز رقمی معادل 600 میلیارد ریال از بیمه طلب دارند .
وی اظهار کرد: استاندار خوزستان برای حل این موضوع و پرداخت خسارت ناشی از سیل و مطالبات کشاورزان از بیمه به صورت مستقیم از طریق معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه وارد عمل شده است.

روغنی زادگان با اشاره به اینکه مطالبات کشاورزان با پیگیری استاندار در هفته آینده پرداخت می شود بیان داشت:خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه شامل کشاورزان ،دامداران واحدهای مرغداری و دیگر زیرمجموعه های بخش کشاورزی می باشند.

رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت:طبق ابلاغ صادره از سوی استاندار خوزستان،کلیه بانک های عامل موظف اند در مدت 2 هفته دستورالعمل این آئین نامه را اجرایی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.