گنج خانلو: آرزویم رکاب زدن در مسابقات برون مرزی برای کسب تجربه است

رکابزن ملی پوش دوچرخه سواری گفت: تمام خواسته ام حضور در مسابقات برون مرزی به منظور کسب تجربه و ارتقای سطح است اما این خواسته را هم نه تیم باشگاهی و نه فدراسیون دوچرخه سواری بر آورده نکردند.

محمد گنج خانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نتیجه ای که در مسابقات قهرمانی جهان کسب شد،اظهار کرد:ما حداکثر توانمان را در این رقابتها گذاشتیم و این مقام را کسب کردیم اما شنیدیم در رقابتهای چند سال گذشته رکابزنان حتی به خط پایان هم نمی رسیدند البته وقتی وارد کشور شدیم تشکری از ما نشد.

وی افزود: در حال حاضر منتظر برگزاری لیگ ها هستیم و تا برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هیچ برنامه دیگری نداریم  البته مسابقات خارج از کشور زیاد برگزار می شود اما رکابزنان ایرانی را نمی برند زیرا پیش از این بحث نتیجه مطرح بود و هم اکنون بحث مالی فدراسیون برای نبردن به رقابتها مطرح است .

گنج خانلو در ادامه بیان کرد: اگر تیم ملی به مسابقات بین المللی اعزام شود مطمئنا نتایج رکابزنان ارتقا پیدا می کند زیرا یک رکابزن در مسابقه است که بهتر رکاب زدن را یاد می گیرد و تجربه اندوزی می کند تا در میادین بزرگتر نتایج ارزنده تری کسب کند ، تمرین نقش اساسی در ارتقای دوچرخه سوار نخواهد داشت بنده جزو رکابزنان تیم پیشگامان کویر یزد نیز هستم این تیم هم در مسابقه ای شرکت نمی کند که برای من هم در آن شگفتی ساز باشم و مسئولان تیم باشگاهی هم پس از این مسابقات متوجه شدند که خوب پا می زنم .

رکابزن ملی پوش دوچرخه سواری در ادامه تصریح کرد:برای حضور در تور بین المللی جالاجای روز آخر قصد اعزامم را داشتند که دیگر دیر شده بود اما ماه آینده با تیم تنکابن در یک تور ثبت نشده قصد دارم رکاب بزنم در این تور مدالی در کار نیست اما  برای کسب تجربه شرکت می کنم.

گنج خانلو در ادامه تاکید کرد: هر ساله مسابقات تک مرحله ای در ایتالیا برگزار می شود که سطح بسیار بالا و امتیازات خوبی دارد که اگر فدراسیون تیم ملی را در این رقابتها اعزام کند موجب افزایش سطح رکابزنان می شود و دوچرخه سواری کشور را متحول خواهد کرد اما به خاطر هزینه بالایی که دارد به این رقابتها اعزام نمی کنند رکابزنان تیم قزاقستان در همین رقابتها رکاب زدند که قوی هستند به این خاطر دوچرخه سواری قزاقستان متحول شده است و رکابزنان قوی دارند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار