شیراز؛

13هزارجوان عضو هلال احمر فارس

هلال احمر فارس در حوزه جوانان دارای 800 کانون و 13 هزار عضو است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض الله جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: این جمعیت در حوزه جوانان دارای 800 کانون جوانان با 13 هزار عضو است.
وی در بازدید معاون دبیر کل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمربیان کرد: جوانان هلال احمر فارس در زمینه ترویج ارزش های انسانی و بشر دوستانه در یک سال گذشته فعالیت های مناسبی را دراین زمینه ساماندهی و اجرا کرده اند.
وی با بیان اینکه در بخش داوطلبان بیش از 51 هزار نفر داوطلب عضو  است که خدمات بشردوستانه را به مردم ارائه می دهند، افزود: زیرساخت های هلال احمر فارس در حوزه جوانان، داوطلبان، امداد و نجات، پشتیبانی و درمان بسیار گسترده بوده و اقدامات خوبی را در فارس و استان های همجوار انجام داده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس  تصریح کرد: تا کنون هلال احمر فارس از تیم های خبره امدادی در بخش های مختلف برخوردار و نیروهای آموزش دیده فارس در کشور افرادی  منحصر به فرد محسوب می شوند که هلال احمر جمهوری اسلامی با هدف تکریم و کمک به سلامت و بهبود زندگی انسان ها ساختارهای مناسبی  را برای این ماموریت در هلال احمر تشکیل داده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار