پیروانی:دادکان را به سلطانی فر ترجیح می دهم/دور مجنون گذشت و نوبت ماست

سرمربی پیشین تیم فجرسپاسی شیراز گفت:برای مسعود سلطانی فر آرزوی موفقیت می کنم اما برای تصدی وزارت ورزش و جوانان،من محمد دادکان را به وی ترجیح می دهم.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد:من در مورد سوابق سلطانی فر اطلاع چندانی ندارم اما به نظر من شخص وزیر ورزش باید ورزشی باشد و با اهالی ورزش ارتباط خوبی برقرار کند. املای نانوشته غلط ندارد و باید ببنیم در صورت رای اعتماد مجلس به سلطانی فر عملکرد وی چگونه خواهد بود.

وی همچنین در خصوص عملکرد محمود گودرزی در وزارت ورزش گفت:به قول حضرت حافظ که می فرماید،دور مجنون گذشت و نوبت ماست، هر کسی پنج روز نوبت اوست. دوران گودرزی نیز با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید،به نظر من عملکرد او آنقدر هم بد نبود همین که برای نخستین بار یکی از بانوان ورزشکار کشورمان توانست در المپیک ریو به مدال برنز دست پیدا کند نشان می دهد ورزش ایران در سال های اخیر افتخارات خوبی به دست آورده است.

پیروانی ادامه داد:برای مسعود سلطانی فر آرزوی موفقیت می کنم اما برای تصدی وزارت ورزش و جوانان،من محمد دادکان را به وی ترجیح می دهم زیرا دادکان سابقه درخشانی در پرسپولیس،تیم ملی و دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال دارد. من تصمیم گیرنده نیستم اما دادکان برای این جایگاه گزینه مناسب تری بود.

سرمربی پیشین تیم فجرسپاسی شیراز درباره مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد: وقتی در فوتبال پول نباشد تیم ها با مشکل مواجه می شوند زیرا بازیکنان پول طلب می کنند و آنها برای رضای خدا بازی نمی کنند.باید مسئولان ورزش کشور و همچنین مسئولان بومی استان کمک کنند تا مشکلات مالی رفع شود.

پیروانی در پایان با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری گفت: پورحیدری مردی مظلوم، با خدا و شریف است که برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده است.دعا می کنم خداوند به حق پنج تن به وی سلامتی بدهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
دادکان فقط بلده سر و صدا کنه و با انتقاد کردن از این و اون خودش رو نشون بده و بجز خودش کسی را قبول نداره و هر وقت هم که جوابی واسه سوالی پیدا نمیکنه بحث را عوض میکنه
آخرین اخبار