قزوین؛

سرپرست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد

حجت‌الاسلام‌ محمد عابدینی به‌ عنوان سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمد عابدینی به‌ عنوان سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین منصوب، و از خدمات حجت‌الاسلام خمسه‌ای قدردانی شد.

سرپرست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ظهر یکشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه، مدیر حوزه‌ علمیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد عابدینی در این مراسم اظهار کرد: آن‌ کسانی‌که که در جهاد فرهنگی، پیاده شدن منویات رهبری و در آینده نه چندان دور، تحقق تمدن بزرگ اسلامی، بزرگ‌ترین نقش را ایفا می‌کنند، رهبران دینی مردم، و به‌صورت مشخص در شهرها، ائمه جمعه هستند.

وی افزود: جایگاه ائمه جمعه، جایگاه بسیار بزرگی است و ما هم باید متناسب با این جایگاه، به مسائل پیرامونی ائمه جمعه توجه کنیم .

سرپرست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد

حجت الاسلام عابدینی توجه به حوزه محتوا و نرم‌افزار را یکی دیگر از وظایف شورای سیاستگذاری عنوان کرد و افزود: خدمت‌رسانی در عرصه محتوا و نرم‌افزار به ائمه جمعه باید از سوی شورای سیاستگذاری انجام شود.

حجت‌الاسلام عابدینی راه‌اندازی ستادهای نماز جمعه را نیز بسیار مهم دانست و تأکید کرد: راه‌اندازی، ساماندهی و تقویت ستاد نماز جمعه تحت اشراف و مدیریت ائمه جمعه بسیار ضروری است و این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار