قزوین؛

تاکید بر برخورد قاطعانه بر یغماگران بیت المال

نماینده ولی فقیه از دستگاه قضایی خواست با یغماگران بیت المال برخوردی قاطع داشته باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته رسوایی مالی 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان را رسوایی بسیار بزرگی دانست و از دستگاه قضا خواست تا هرچه سریع تر با عوامل این فساد اقتصادی برخورد کند .

تاکید بر برخورد قاطعانه بر یغماگران بیت المال

وی در ادامه با اشاره به روز بسیج دانش آموزی ،بسیجی را فردی شجاع ، نفوذ ناپذیر ، آزاده و با درایت دانست و گفت : پیامبران و ائمه وهمچنین مقاومت لبنان و یمن نمونه بارز یک اقدام بسیجی هستند .

امام جمعه قزوین از کسانی که برای حفظ منافعشان از تذکر دادن  بسیجی وار چشم پوشی میکنند انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با اشاره به خصومت های دیرینه آمریکا گفت : رفتار محترمانه با این دزد جانی ویران گر حماقت است زیرا اینها هیچ عهد و پیمانی با خدا را قبول ندارند .

نماینده ولی فقیه در استان افزود : باید فضایی ایجاد کرد تا  دشمن نا کام بماند اما عده ای هستند که یک عمر میگویند ما به انقلاب اعتقاد داریم اما روز قدس و 22 بهمن غایب هستند و نمی خواهند مرگ بر آمریکا بگویند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد  :استعمار به دنبال افرادی است که بتوانند برای آن ها نوکری کنند و باید ببینیم که در تاریخ با نوکرانشان مثل رضا خان و فرزندش محمد رضا چه کرد.

وی ادامه داد : دشمن میخواهد نشاط انقلابی را ازما بگیرد و دوست دارد ما در رنج و بدبختی باشیم .

امام جمعه قزوین اضافه کرد : به اخطار های الهی توجه کنید ، اگر لیاقت دارید و مومن هستید غریبه ها و دشمنان را همدم و همراز خود نگیرید همین که دست رفاقت را به سوی دشمن خود دراز کردید یعنی خیانت کرده اید حتی لبخند زدن به دشمنان ممنوع است .

نماینده ولی فقیه ،گریزی هم به سخنان هفته گذشته در خصوص ضرورت تحقق وعده های مسئولان به مردم زد و گفت: برخی شیطنت رسانه ای کردند و آنرا به سفر رئیس جمهور ربط دادند.

امام جمعه قزوین گفت: ما انتظاری نداریم پس از سفر رئیس جمهور به استان ، بلافاصله کاری انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار