آغاز تخلیه اردوگاه کاله در شمال فرانسه

مهاجران از صبح امروز تخلیه اردوگاه کاله را آغاز کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه گزارش داد مهاجران صبح امروز با تخلیه اردوگاه کاله در شمال فرانسه، به محلی که از سوی مقامات مشخص شده، وارد شدند.

طبق گزارش این خبرگزاری، مهاجران صبح امروز حدود ساعت 4 به وقت گرینویچ به همراه اثاثیه خود به محلی که برای انتقال 6 تا 8 هزار مهاجر با اتوبوس به مراکز مورد نظر تدارک دیده شده است، وارد شدند.

از سوی دیگر، در حالی که فرانسه از امروز خود را برای برچیدن اردوگاه کاله معروف به "اردوگاه جنگل" آماده می کند، انگلیس از پذیرش شماری از کودکان پناهنده به شرط آن که همراهی نداشته و نزدیکانی در این کشور داشته باشند، خبر داده است.

طبق اعلام مجله آمریکایی تایم، هیئت صلیب سرخ انگلیس اعلام کرده حدود 200 کودک پناهنده در این اردوگاه تا کنون واجد شرایط و آماده انتقال به این کشور هستند.

فرانسه اعلام کرده برچیدن اردوگاه کاله از صبح امروز آغاز می شود؛ بطوری که از تمامی ساکنان این اردوگاه نام نویسی به عمل خواهد آمد و مهاجران بزرگسال به مراکزی کوچک در فرانسه منتقل می شوند و کودکان بدون همراه در مراکزی موقت در شهر کاله نگهداری می شوند.


اردوگاه جنگل در شهر کاله در شمال فرانسه و در مجاورت مرزهای انگلیس قرار دارد. این اردوگاه هزاران مهاجر را از کشورهای عربی، آفریقایی و آسیایی در خود جای داده است. جمعیت خیریه  " به پناهندگان کمک کنید" شمار مهاجران این اردوگاه را 10188 نفر برآورد کرده است که تعداد افراد زیر 18 سالی که همراهی با خود ندارد، به 1000 نفر می رسد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار