مشهد؛

دستگیری صیاد سابقه دار پرندگان شکاری در خواف

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف از دستگیری صیاد سابقه دار پرندگان شکاری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری صیاد سابقه دار پرندگان شکاری در خوافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عباس طاهریان افزود: این متخلف که برای بار سوم در حوزه استحفاظی خواف دستگیر و از وی نیز یک بهله پیغو، یک قطعه پرنده دانه خوار که شبچه بسته شده بود، یک دستگاه دوربین چشمی و یک تیغه چاقو کشف و ضبط شد .
وی گفت: فرد دستگیر شده سال گذشته در همین ایام و به دلیل همین جرم در شهرستان زاوه دستگیر و پرونده نامبرده نیز کماکان در حال رسیدگی است و قبل از آن نیز در حکم دیگری به دلیل جرم مشابه به حبس محکوم شده بود که مدت حبس آن به مدت 5 سال تعلیق شده است .
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف افزود: متهم با شناسایی مناطق مناسب استان با فریب افراد محلی اقدام به صید بازهای شکاری ارزشمند به قصد قاچاق به کشورهای دیگر می کرد که این بار با همکاری مردم محلی و گزارش به موقع کشاورزان و دامداران محلی مبنی بر تردد مشکوک فردی در چند روز در اراضی کشاورزی شهرستان به دام افتاد.
طاهریان گفت: با دستور مقام قضایی تلفن همراه وی بررسی و از گوشی وی تصاویر 2 بهله بالابان صید شده توسط نامبرده نیز کشف و جهت بررسی تحویل مقام قضایی شد .
وی افزود: متهم دستگیر شده بنا به دستور مقام قضایی برای بازجویی فنی و دقیق به پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان خواف تحویل داده شد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: دستگیری ، صیاد ، پرندگان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.