رشت؛

مشخص شدن نفرات برتر 3 رشته مسابقات سراسری قرآن

نخستین روز بخش بانوان مسابقات سراسری قران کریم با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن امروز گفت : در رشته معارف راضیه محمدی از کرمان ، زهرا صلاحی از تهران ، تقوا داودی از تهران ، راضیه لشکری فارس و زهرا محمدی اصفهان رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

محمد قاسم قاسم پورافزود : در رشته دعاخوانی سیده وحیده بحرالعلوم از خراسان رضوی ، فاطمه خادمیان از اراک ، فاطمه راغب از یزد ، فائزه دمغی از قم و شهناز رضا زاده خراسان شمالی رتبه های اول تا پنجم را بدست آورد.

وی گفت : در رشته همخوانی و تواشیح گروه مشکات فارس ، بشرا تهران ، نسیم رحمت مازندران ، انسیه الحورا اصفهان و صهبا تهران رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن اعلام کرد: در دومین روز ، بانوان قاری در مرحله نیمه نهایی و نهایی رشته های حفظ کل ، حفظ 10 جزء ، حفظ 20 جزء و مرحله مقدماتی رشته های قرائت و ترتیل با هم رقابت می کنند.

370 زن از نخبگان قرآنی سراسر کشور در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری سراسری قرآن کریم در رشته های حفظ ، قرائت ترتیل ، همخوانی ، معارف اسلامی ، دعا خوانی و همسرایی با هم رقابت می کنند.

رقابت مردان در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری شنبه هفته کنونی به پایان رسید.

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت 841 قاری از 26 مهر در مجتمع فرهنگی- تفریحی زیباکنار رشت آغاز شد و تا 7 آبان ادامه دارد.

گیلان برای سومین بار میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.