هادی زاده: هدفمان شناسایی ورزشکاران با استعداد و جوان است

دبیر ستاد جشنواره ورزش نابینایان گفت: شناسایی ورزشکاران با استعداد در رده سنی جوانان از اهداف اصلی ما است تا برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

هادی زاده: هدفمان شناسایی ورزشکاران با استعداد و جوان استعلی اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هدف اصلی ما ارزیابی ورزشکاران در رده سنی جوانان است تا با شناسایی استعدادهای برتر بتوانیم پشتوانه مناسبی برای تیم ملی ایجاد کنیم تا در مسابقات پارآسیایی اندونزی نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

وی افزود: به همین منظور جشنواره استعدادیابی را از 7 تا 14 آبان ماه به میزبانی بابلسر در بین ورزشکاران نابینا و کم بینا برگزار می کنیم و در کنار آن مسابقات قهرمانی کشور گلبال بانوان و فوتبال 5 نفره مردان نیز پیگیری می شود.

هادی زاده در ادامه عنوان کرد: در این جشنواره حدود 400 ورزشکار مرد و زن از سراسر کشور حضور دارند که بانوان در رشته های گلبال، دو و میدانی، شنا، شطرنج و آمادگی جسمانی و مردان در رشته های گلبال، دو و میدانی، شطرنج، فوتبال 5 نفره به رقابت می پردازند.

دبیر ستاد جشنواره در پایان خاطر نشان کرد: به نفرات و تیم های برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا می شود و ورزشکارانی که رکورد خوبی را ثبت کنند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.