اهواز؛

برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در شادگان

امام جمعه شادگان از برگزاری باشکوه راهپیمایی روز 13 آبان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی ،امام جمعه شادگان گفت: باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرم تر و باشکوه بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

وی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی است که استکبار جهانی به سرکردگی رژیم پهلوی، امام خمینی(ره) را در سال ۴۲ به کشور ترکیه تبعید کردند.

  حجت الاسلام سید مجید شرفی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال مصادف با ماه محرم است، افزود: آمریکایی ها فکر نکنند که ملت ما آنان را فراموش کرده اند و صدای مرگ بر آمریکا از کشور ما شنیده نمی شود که این فکر خیال باطلی است. خوی سلطه طلبی آمریکا پس از مذاکرات هسته ای همچنان از بین نرفته است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، تبعید حضرت امام و تسخیر لانه جاسوسی بود، اضافه کرد: ۱۳ آبان یکی از مناسبت‌های ارزشمند در طول سال است که سه مناسبت بزرگ در آن قرار گرفته و جا دارد از گرامی‌داشت یوم ‌الله ۱۳ آبان تکریم و تجلیل شود.

حجت الاسلام شرفی در پایان گفت: یوم ‌الله ۱۳ آبان یادآور شهادت تعدادی از دانشجویان است، روز تبعید امام خمینی(ره) و مقدمه تشدید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام است که زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.