اهواز؛

لزوم افزایش ملاقات های حضوری مسئولان با مردم

امام جمعه شادگان افزایش ملاقاتهای حضوری مسئولان با مردم در ادارات را عامل رضایت مندی مردم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شادگان گفت: خدمت رسانی به مردم باید در اولویت برنامه های دستگاه های دولتی به خصوص دستگاههایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند قرار گیرد که باید نهایت دقت را در امر تکریم ارباب رجوع داشته باشند.  

وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع از جمله وظایفی است که باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی به آن توجه داشته باشند. تکریم ارباب رجوع باید در ادارات شهرستان شادگان به عنوان یک رکن اساسی نهادینه شود و در همین راستا دستگاه‌های اجرایی علاوه بر نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان شهرستان باید به تکریم ارباب جوع در ادارات نیز توجه داشته باشند.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه در بحث خدمت رسانی همه دستگاه ها موظف هستند تا در جهت تسهیل امور مردم قدم بردارند افزود: اتخاذ تدابیر و سازو کارهای لازم در جهت پاسخگویی به مردم و راهکارهایی که بتواند به افزایش ملاقاتهای حضوری  مسئولان با مردم در ادارات بیفزاید کمک خواهد کرد تا مردم از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

حجت الاسلام شرفی در پایان، با بیان اینکه مهمترین ویژگی رعایت حقوق شهروندی خدمت صادقانه به مردم در دستگاههای اجرایی این شهرستان است، تصریح کرد: در سال جاری باید با مدنظر قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته و روند رشد و توسعه شهرستان و خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.