شیراز؛

بازديد نیم میلیونی از وب سايت اداره تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي شيراز

تعداد بازديدهاي وب سايت اداره تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي شيراز از مرز نيم ميليون بازديد گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: پورتال الكترونيك اين اداره كه از ابتداي تير امسال و مصادف با زادروز پرسعادت حضرت امام حسن مجتبي(ع) آغاز به كار کرد، تا پايان مهر ماه و در عرض چهار ماه، بيش از نيم ميليون بار مورد بازديد كاربران قرار گرفته است.
دكتر حيدر صفرپور ادامه داد: اين وبسايت كه با هدف ارایه خدمات الكترونيك به استادان، دانشجويان، كاركنان و خانواده هاي آنان طراحي شده، توانسته است در طي مدتي كوتاه، خدمات خوب و ارزشمندي را به مخاطبان ارایه دهد.
او با اشاره به اين موضوع كه تمامي مراحل طراحي و راه اندازي اين وبسايت از سوی تيم انفورماتيك معاونت فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز انجام شده است، افزود: با راه اندازي اين وبسايت و در راستاي توسعه سياست دولت الكترونيك، موفق شديم تا با توجه به رفع نياز به مراجعه حضوري گيرندگان خدمت، هزينه هاي رفت و آمد و تهيه كارت هاي فيزيكي را حذف و در وقت و پول كاربران و دانشگاه صرفه جويي کنیم.
دکتر صفرپور تصریح کرد: از بين رفتن محدوديت زماني وقت اداري برای انجام ثبت نام هاي ورزشي، از ديگر مزاياي ايجاد اين پورتال الكترونيك بوده و كاربران مي توانند در هر ساعتي از شبانه روز با مراجعه به آن، خدمات موردنياز خود را دريافت کنند.
مدير تربيت بدني دانشگاه از استمرار برنامه ريزي ها در راستاي سياست مقاومت اقتصادي در اين اداره خبر داد.
وبسايت اداره تربيت بدني دانشگاه به نشانی اینترنتی http://sport.sums.ac.ir/ از ابتداي تابستان امسال با ارایه خدمات الكترونيك و انتشار اطلاعيه و مقاله تخصصي ورزشي در دانشگاه علوم پزشكي شيراز راه اندازی شد.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.