مشهد؛

حل مشکلات شوراها و شهرداری‌ها

نشست جمعی از مدیران شهری مشهد با اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شب گذشته نشست مشترکی با حضور سید صولت مرتضوی شهردار مشهد، معاون شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در مجموعه کوهسنگی مشهد برگزار شد.
در این نشست، شهردار مشهد برخی از مشکلات مدیریت شهری مشهد و لزوم حمایت مجلس از کلان‌شهر مشهد را بیان کرد و از اعضای کمیسیون شوراها درخواست کرد توجه ویژه به قانون مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار داشته باشند.
در ادامه اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نیز توسعه درآمدهای پایدار و حل مشکل حاشیه ‌نشینی شهر مشهد را مورد توجه قرار داده و بر تخصیص هر چه زودتر بودجه ساماندهی حاشیه شهر مشهد از سوی دولت تأکید کردند.
در این نشست علاوه بر سید صولت مرتضوی شهردار مشهد، محمد کمال سرویها رییس شورای اسلامی شهر مشهد، محمد آذری معاون مالی و اداری شهرداری مشهد، محمدرضا حسین‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، محمود عامری‌فرد، غلامحسین صاحبی و براتعلی خاکپور از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، پروانه مافی، حسین مقصودی، سید حمیدرضا کاظمی، اصغر سلیمی، شهاب‌الدین بی‌مقدار، امیر خجسته و حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار