سمنان;

انجام بیش از100عملیات درماه گذشته

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از 103 مورد عملیات در مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور گفت: مهرماه سال جاري 44موردآتش سوزي و 59مورد عملیات امداد و نجات در اين شهرستان بوقوع پيوسته است.
وی در ادامه افزود: در مهر ماه سال 95 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان حدودا به  2658 تماس که با سامانه 125 زده شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع 1988 دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات و با میانگین 3 دقیقه و 22ثانیه زمان حضور در صحنه حوادث به کار خود پایان داده است .
اسمعیل پور گفت :آتش نشانان 44مورد حوادث آتش سوزی را در این ماه پوشش دادند که علل حریق های رخ داده شامل بي احتياطي،  نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، نقص فنی خودرو و ... بوده که از میزان بیشترین تعداد آن 27 مورد به معابر ساختمان های متروکه و فضای سبز، باغ و مزرعه اختصاص دارد .
وی خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشاني شهرستان سمنان در اين ماه در59موردحادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی) ، گیر کردن حلقه یا انگشتر ،تصادف و واژگونی خودرو ،  گرفتن حیوانات موذی (مار، گربه ، زنبور و...)  ، آسانسور و  ....شركت داشته وبه شهروندان و هموطنان امداد رساني نموده و از خطرات ناشي از اين حوادث  نجات داده اند که بیشترین آمار حوادث نیز مربوط به محبوس شدن در آسانسورو گرفتن حیوانات موذی (مار- زنبور و ...) بوده است .
اسمعیل پور در پایان اظهار داشت: تعداد 2 مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است وتعداد نجات یافتگان در این عملیات ها 69 نفر (مرد و زن ) می باشند که توسط نیروی های عملیاتی امداد رسانی شده اند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.