شاهرود؛

آخر هفته پرحادثه در راه های شاهرود و میامی

این حادثه درکیلومتر ۵5محور میامی-جاجرم درحالی رخ داد و متاسفانه جان دو تن از هموطنانمان را گرفت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ معاون اورژانس شاهرود گفت: این حادثه در کیلومتر ۵۵محور میامی-جاجرم در حالی رخ داد و متاسفانه جان دو تن از هموطنانمان را گرفت.
ناصر سلمان پور افزود: برخورد خودروی هیوندای آزرا با پراید در محور میامی-جاجرم باعث جان باختن دو نفر و زخمی شدن سه تن دیگر از هموطنان شد که با حضور ماموران اورژانس، مجروحان این حادثه به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.
وی ابراز داشت: همچنین در حادثه ای دیگر و همزمان ، برخورد دو خودروی پراید و پژو در حالی که یکی از آنها در مقابل موانع فیزیکی پلیس راه شاهرود-آزادشهر متوقف شده بود، باعث زخمی شدن ۱۰نفر شد که مصدومان این حادثه نیز با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند و مراحل درمانی و تروما بر روی این افراد در حال انجام است.
سلمان پور اعلام کرد: برخورد یک دستگاه مینی بوس با پیکان سواری در محور شاهرود-مجن رقم زد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و دو مصدوم سرنشین خودروی پیکان به مراکز درمانی منتقل شدند.
معاون اورژانس شاهرود همچنین گفت: دیگر تصادف به وقوع پیوسته مربوط به حوزه استحفاظی شهرستان میامی و ورودی روستای نام نیک از توابع بخش کالپوش دشت دانیال بود که راکب بومی و جوان موتور سیکلت در این حادثه پس از برخورد با کامیون باری دچار ترومای شدید و به بیمارستان منتقل شد.
وی خبرداد: حادثه را نیز عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده پراید در تقاطع محور میامی-سبزوار و سه راهی بیارجمند رقم زد که این حادثه نیز دو مصدوم برجای گذاشت که حال عمومی این مصدومان خوب گزارش شده است.
انتهای پیام/ م

برچسب ها: حادثه ، رانندگی ، شاهرود ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار