اردبیل؛

فعالیت 33 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: 33 واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی به دنبال پرداخت تسهیلات رونق تولید گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور استاندار اردبیل در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما به صورت دقیق فعالیت این واحدها را رصد می‌کنیم تا کنترل مشخص از افزایش تولید، صادرات و جذب نیروی انسانی را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: از این 33 واحدی که دوباره در شهرک‌های صنعتی فعالیت خود را با تزریق اعتبارات سرمایه در گردش و طرح‌های بالای 60 درصد انجام داده‌اند، 16 نفر اشتغال جدید نیز به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فعال شدن 33 واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی به دنبال پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

فریدی یادآور شد: از 33 واحد فعال شهرک‌های صنعتی در نیمه اول امسال یک مورد طرح‌های توسعه‌ای و مابقی آن در قالب برخورداری از تسهیلات سرمایه در گردش بوده که به خوبی و شایستگی این تسهیلات را دریافت کردند تا دوباره فعال شوند.

وی گفت: ما تمام تلاشمان را در شهرک‌های صنعتی با ایجاد زیرساخت‌های لازم انجام می‌دهیم تا در کنار جذب سرمایه‌گذاران جدید شاهد رونق واحدهای راکد و نیمه فعالی باشیم که امسال در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، بتوانیم اقداماتی مثبت و راهگشایی را در این حوزه انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.