اردبیل؛

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل منصوب شد

طی حکمی از سوی سرهنگ قاسم سبزعلی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگلها،مراتع وآبخیزداری کشور سرهنگ یوسف فتحی به سمت فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا هدایتی مدیر کل دفتر حراست سازمان جنگلها،مراتع وآبخیزداری کشور در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی استان اردبیل گفت: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نوعی ثروتمندترین سازمان در نظام جمهوری اسلامی ایران است و این وظیفه ما را سنگین تر می کند که چه کار سختی در حفاظت از منابع طبیعی در پیش داریم.

وی مهمترین علل زمین خواری را عدم شفافیت آمار و اطلاعات در موضوع اصلاحات اراضی، عدم صحت و دقت در حدود و ثغور نقشه های ثبتی، عدم شفافیت و دقت در تعیین حدود مستثنیات، کمبود و خلاء های قانونی بر شمرد و اضافه کرد: ارزش یک مورد زمین خواری که پارسال توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی در دره فرحزاد تهران کشف شد 11 درصد کل هزینه جنگ تحمیلی بود.

عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این مراسم با تاکید بر برخورد قانونی و قاطع با متجاوزان و تخریب کنندگان محیط زیست و حقوق بیت المال در منابع طبیعی و اراضی ملی گفت : برای مقابله با جرایم زیست محیطی ضابتین قضایی که دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند را در نظر گرفته ایم و پشتیبانی های لازم را انجام می دهیم .

در این مراسم از زحمات سرهنگ علی مریخی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تقدیر و سرهنگ یوسف فتحی به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار