نادر دست نشان: پایان تلخی مقابل پرسپولیس داشتیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما پایان تلخی داشتیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نادر دست نشان پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما پایان تلخی داشت و خوشحالیم که  باعث شدیم پرسپولیس به جای بازی فقط توپ روی دروازه ارسال کند.
وی در مورد آشفتگی خط دفاع نفت، گفت: خط دفاع ما آشفته نبود بلکه پرسپولیس اشفته بود. توپی که پرسپولیس روی آن به گل رسید روی یک ارسال بود که به صورت دروازه بان ما خورد که گل شد.شما دیدید که داور نیمه اول ۲ دقیقه وقت اضافه گرفت نیمه دوم سه دقیقه ، بغلانی ما راهی بیمارستان شد و بازی خوابید و ۶ تعویض انجام شد. فغانی داور بزرگی است و اشتباه کوچک هم برای این داور جایز نیست. خطای انصاری روی زلیکانی اگر کارت قرمز نداشت چه کارتی باید به بازیکن پرسپولیس داده می شد.
وی گفت به همه تبریک می‌گویم اما خطای هند در دو قدمی داور گرفته نشد.

دست نشان  با گلایه از تحریم نشست خبری از سوی خبرنگاران در روز گذشته بیان کرد : برای تیم‌ها و مربیان به اندازه خودشان احترام قائل شوید. من دیروز با ترافیک قفل شده خودم را به نشست رساندم اما  ۱۳ دقیقه‌دیرتر  رسیدم و خبرنگاران تصویربرداران به نشست نیامدند و تحریم کردند. من عذرخواهی می‌کنم دیروز دیر به نشست رسیدم. اما همین پرسپولیس با استقلال خوزستان بازی کرد آیا برانکو به نشست خبری رفت؟ این مسایل از نظر روحی و روانی بر  ما تاثیر می‌گذارد.

سرمربی نفت در مورد اینکه چرا تعویض سوم را انجام نداد تصریح کرد: تعویض دوم ما اجباری بود و اگر آن تعویض انجام نمی‌شد بازیکن دیگری را به میدان می‌ فرستادم. بغلانی مصدوم شد و او یکی از مدافعان خوب ما بود.

دست‌نشان در مورد گلایه هواداران از وقت کشی بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد : اگر شما به عنوان کارشناس می‌گویید وقت کشی بود حرفی نمی‌زنم. اما اگر قصد وقت کشی داشتیم در بازی پدیده و پیکان این کار را می‌کردیم. بازیکنی که مصدوم شد زیر سرم رفت چه وقت کشی؟! هواداران پرسپولیس چنین بی‌انصافی نمی‌کنند.اتفاقا شاید ایرادی که باید به نفت بگیریم این است که وقت کشی بلد نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار