شیراز؛

برگزاری انتخابات هیات‌ رئیسه مجمع بسیج فارس

دبیر مجمع بسیج فارس از برگزاری انتخابات هیات‌ رئیسه مجمع بسیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ دوم پاسدار قاسم علی‌پور دبیر مجمع بسیج فارس گفت: نخبگان بسیجی با رصد و تحلیل نیازهای شهرستان ‌های این استان و ارائه راهکار ها در مسیر رفع معضلات و تصمیم‌سازی به مسؤولان کمک می ‌کنند.
وی بابیان اینکه حضور نخبگان و متخصصان در اقشار بسیج یک ظرفیت عظیم علمی و فکری را فراهم آورده است، افزود: نخبگان بسیجی با روحیه جهادی در عرصه‌ های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته و با رصد و تحلیل نیاز های شهرستان‌ های فارس و ارائه راهکار در مسیر رفع معضلات و تصمیم‌سازی به مسؤولان کمک می ‌کنند.
وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور روسا و مسؤولان شورای عالی اقشار بسیج از سراسر استان فارس برگزار شد با بررسی عملکرد کارگروه ‌های مختلف، برنامه‌ های پیشنهادی برای مجمع بسیج در امسال و سال آینده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
علی‌پور تصریح کرد: در این انتخابات محمدرضا رضایی کوچکی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی به ‌عنوان رئیس مجمع، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به ‌عنوان نایب ‌رئیس دوم، محمدجواد سلمان ‌پور به‌ عنوان بازرس اول و حقوقدان برجسته سید رضا موسوی ‌تبار به‌عنوان بازرس دوم مجمع بسیج استان فارس انتخاب شدند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار