شیراز؛

آغاز ساخت موکب احمد بن موسی (ع) در کربلای معلی

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: موکب احمد بن موسی (ع) در ایام اربعین هر شب میزبان حداقل هفت هزار زائر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه فرآیند ساخت موکب احمد بن موسی (ع) در شهر کربلا آغاز شده است، گفت: جمع کثیری از مردم مومن و محبان اهل بیت به ویژه  از استان فارس در پیاده‌روی اربعین حضور دارند و موکب احمد بن موسی (ع) در ایام اربعین هر شب میزبان حداقل هفت هزار زائر است.
غیاثی افزود: باید با تفکر در ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) زندگی خود را در مسیر تحقق اهداف ایشان قرار دهیم و شرط آن هم تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه بسیج واسط بین امام و جامعه است، گفت: مطالبه رهبری از جامعه بیشتر در قالب بسیج شکل گرفته است و تکلیف حفاظت از انقلاب اسلامی بر عهده سپاه و بسیج گذاشته شده، بسیج تنها برای روز حادثه نیست بلکه بایستی در همه عرصه ‌ها حضور هدفمند داشته باشد.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه اقشار بسیج ظرفیت بسیار خوبی است که باید مورد توجه مدیران کشور باشد، افزود: بیست و دو قشر در کشور با حضور نخبگان، متخصصان و اندیشمندان حوزه‌های مختلف با هدف مدیریت، تقویت و پیشبرد همه جانبه بسیج تعریف شده‌اند.
وی با بیان اینکه اقشار و مجامع بسج کانون تفکر و برنامه‌ ریزی هستند، گفت: هم ‌افزایی فکری و تحلیل اوضاع و نیازهای استان در تراز انقلاب اسلامی وظیفه مهم اقشار بسیج است.
سردار غیاثی خاطرنشان کرد: نخبگان بسیج باید اولویت ‌ها و نیازهای شهرستان را تشخیص بدهند، در تصمیم‌ سازی به مسئولان و فرماندهان سپاه مشاوره داده و برای برون رفت از مشکلات راهکار ارائه بدهند.
انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار