اخوان: از سیستم مدیریتی ژیمناستیک سردرنمیاورم/ تاریخ لیگ برتر هنوز اعلام نشده است

رئیس سازمان لیگ های فدراسیون ژیمناستیک ضمن بی اطلاعی از تصمیماتی که در فدراسیون رخ می دهد گفت: منشا همه این اتفاقات تنها بی نظمی است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان کشور در حالی سه شنبه در گرگان آغاز می شود که فدراسیون برای برگزاری آن مسابقات لیگ برتر را کنسل کرده بود و به دلیل برگزاری مجمع انتخاباتی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را لغو کرد.

 معادله ای پیچیده که برای پیدا کردن جواب سوال هایمان و پی بردن به چرایی لغو رویدادها کافی است از یکی از مسئولان فدراسیون دلیل را جویا شویم. پاسخ آن ها به طور حتم هم زمانی این رقابت هاست.

هنوز بحث لغو لیگ برتر ژیمناستیک هنری داغ است. اهالی ژیمناستیک نه تنها از برگزار نشدن این رقابت ها دل خوشی ندارند بلکه از برگزار نشدن مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز گله مند هستند. مسابقات قهرمانی کشور قرار بود 30 شهریور تا 1 مهر  و لیگ برتر در تاریخ 6و 7 آبان برگزار شود. اما مسابقات قهرمانی کشور برای برگزاری مجمع انتخاباتی در 12 مهر لغو شد. در این میان لیگ برتر نیز به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که به گفته مسئولان فدراسیون جز اولویت هاست لغو شد. 

حامد اخوان رویس سازمان لیگ های فدراسیون درباره لغو رویدادهای مختلف در فدراسیون گفت:فقط می توانم بگویم هیچ چیزی روی نظم و ترتیب نیست. تمام کارهای مربوط به لیگ از قبل پیش بینی شده بود اما بدون اطلاع من که ریاست سازمان لیگ را بر عهده دارم مسابقات لغو شد. من از طریق سایت ها متوجه شدم این اتفاق رخ داده است. بعد از چند ساعت از فدراسیون تماس گرفتند و اطلاع دادند.

وی ادامه داد بسیاری از تیم ها برای حضور در تهران بلیت رزرو کرده بودند. اما بدون هیچ دلیلی لیگ به تعویق افتاد. مسئولان می گویند به دلیل هم زمانی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ این تصمیم را گرفته اند اما این دو رویداد دو هفته با یکدیگر فاصله داشته اند چه هم زمانی وجود داشته است؟

اخوان افزود: سیستم کنونی را نمی فهمم. این کارها شگردهای مدیریتی است که من از آن ها سر در نمیاورم. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای لیگ مشخص نشده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار