در ورزش مازندران چه خبر است؟/ داستان آقای مدیر کلی که محبوب نیست

جامعه ورزش استان مازندران از مدیر کل ورزش این استان به دلیل آن چه که ناکارآمدی نامیده اند، به وزارت ورزش و جوانان شکایت کردند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشکاران استان مازندران با تهیه دو شکایت نامه از حسین زادگان مدیر کل ورزش این استان اعتراض خود را اعلام کردند.در میان ورزشکاران، ژیمناستیک کاران استان از بقیه گله مندتر هستند.

آن ها کنار گذاشته شدن بیژن جوانبخت از هیئت ژیمناستیک استان را که 20 سالی هست در این هیئت خدمت می کند و جایگزینی فردی با نام حسین خویی که مدیری غیر ورزشی است را ناعادلانه می دانند و قرار است طوماری را به وزارت ارسال کنند که در آن به حمایت های بی منطق مدیر کل از فردی غیر ورزشی اشاره شده است. 

بیژن جوانبخت که سابقه دبیری هیئت ژیمناستیک را دارد و قبل از این به عنوان سرپرست در هیئت فعالیت داشته است گفت: من از تهیه این طومار بی اطلاع هستم و تنها از طریق فضای مجازی متوجه این موضوع شدم. 

وی درباره ماجراهای پیش آمده این گونه توضیح می دهد مدتی قبل حسین زادگان حکم سرپرستی هیئت را به من داد. بعد  از 5 ماه زمانی که در دفتر کارم مشغول انجام امور بودم، فکسی به دستم رسید که طی آن بنده از سرپرستی کنار گذاشته شده بودم. از این موضوع بسیار شوکه شدم که چگونه بدون اطلاع و ناگهانی این اتفاق افتاده است. چرا خود مدیر کل از من نخواست که از سرپرستی کنار بروم؟
 
جوانبخت ادامه داد:بعد از آن مردم به اداره کل رفتند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند. سپس فردی به  نام حسین خویی که یکی از دوستان قدیمی آقای مدیر کل هستند و تجربه حضور در ورزش را ندارند به عنوان سرپرست جایگزین بنده شد. 

وی تصریح کرد: زمانی که از حسین زادگان علت برکناری ام  را جویا شدم گفت اسبقیان از من خواسته است تا در آستانه انتخابات سرپرست هیئت مازندران را تغییر دهم. بعد از آن من بلافاصله به تهران آمدم و با حضور در فدراسیون از اسبقیان این مورد را جویا شدم. اسبقیان قسم خورد که چنین حرفی نزده و خود مدیر کل اصرار بر تغییرات مدیریت در هیئت داشته است. 

وقتی آقای مدیر کل تلفن را قطع می کند
بعد از آن که مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران به هیچ دلیلی سرپرست هیئت ژیمناستیک استان و هم چنین سرپرست هیئت بوکس را تغییر می دهد، برای پاره ای از توضیحات با برنامه ای در شبکه طبرستان ارتباط تلفنی بر قرار می کند. وی در پاسخ به سوال مجری برنامه که از وی علت تغییرات را می پرسد، پاسخ نمی دهد و با این جمله که برنامه شما را قبول ندارم اقدام به قطع تماس می کند. 

داستان مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک به کجا می رسد؟
اکنون بیژن جوانبخت و حسین خویی به همراه چند تن دیگر کاندیدای پست ریاست هیئت استان هستند. هیئت نیز ماه هاست منتظر برگزاری مجمع انتخاباتی است. اما این که چرا مدیر کل اقدامی برای برگزاری انتخابات انجام نمی دهد جای سوال است. کنار گذاشتن مدیران ورزشی و راه یابی غیر ورزشی ها به عرصه ورزش چه خوب و چه بد اسباب نارضایتی اهالی ورزش را فراهم آورده است و دود آن مسلما به چشم ورزش و ورزشکاران خواهد رفت. 

باشگاه خبرنگاران حق مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران را برای پاسخ گویی محفوظ می داند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار