لیگ برتر ژیمناستیک هنری به رقابت های جایزه بزرگ تغییر یافت

بعد از لغو رقابت های لیگ برتر ژیمناستیک هنری، این رقابت ها به صورت جایزه بزرگ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آبان ماه بود که لیگ برتر هنری ژیمناستیک بزرگسالان به دلایلی که تنها برای فدراسیون مشخص بود لغو شد. در همان زمان بسیاری از ورزشکاران شهرستانی که خود را برای این رقابت ها آماده و بلیت و اسکان در تهران را از قبل فراهم کرده بودند با خبر لغو لیگ برتر آن هم تنها چند روز قبل از برگزاری در شوک فرو رفتند. 

ازاسماعیل ادهمی سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک تاریخ جدید لیگ برتر هنری را جویا شدیم که وی در پاسخ به ما گفت: لیگ هنری ژیمناستیک امسال به صورت جایزه بزرگ برگزار می شود. البته این موضوع باید به تایید هیئت رئیسه فدراسیون نیز برسد. ضمن این که لیگ نوجوانان و جوانان در رده سنی 15 تا 18 سال  نیز در قالب رقابت امیدهای المپیک برگزار می شود.

* واگذاری تصمیمات تخصصی به اهالی ژیمناستیک

این که لیگ برتر می تواند رویدادی معتبر برای هر رشته ورزشی باشد چرا و به چه علت باید به مسابقات جایزه بزرگ تبدیل شود جای سوال دارد. لیگ برتر هنری سال هاست بدون کیفیت قابلی قبول و بدون بودجه برگزار می شود و عملا خروجی مناسبی نیز ندارد. لازم است بر روی این مسئله بررسی بیشتری شود . ضمن این که اسبقیان به گفته خودش برای برگزاری مجمع انتخاباتی و سر و سامان دادن به امور جاری فدراسیون آمده است بنابراین بهتر است تصمیمات تخصصی برای ژیمناستیک را به اهل آن و به رئیس آینده بسپارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار