همدان؛

برگزاری 16 مجمع انتخاباتی و سالیانه از ابتدای سال تاکنون

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه 16 مجمع انتخاباتی و سالیانه از ابتدای سال تاکنون برگزار شده است گفت: 6 مجمع انتخاباتی نیز تا پایان امسال برگزار می شود.

برگزاری 16 مجمع انتخاباتی و سالیانه از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ضمیری کامل در حاشیه برگزاری مجمع هیات تیراندازی استان گفت: بدون شک موفقیت‌های هر هیئت ورزشی در گرو برنامه‌ریزی مدون و منظم است، دراین راه هیئت‌های ورزشی می‌توانند موفق عمل کنند که در رأس سکان هدایت آنان، مدیران توانمندی باشد.

وی گفت: تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان این است که انتخابات تمامی مجمع هیئت‌های ورزشی به‌طور منظم و دقیق برگزار شود تا هیئت‌های ورزشی بتوانند از تمامی ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

ضمیری کامل با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون انتخابات مجمع هشت هیئت ورزشی استان برگزار شده است، افزود: از ابتدای سال تا کنون انتخابات هیئت‌های باستانی، والیبال، انجمن های ورزشی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، بولینگ و بیلیارد، سه گانه ، تیراندازی و بدمینتون برگزار شده و این هیئت‌های ورزشی رؤسای خود را شناخته‌اند.

وی اظهار داشت: مجمع فوق العاده بوکس نیز با درخواست اعضا مجمع برگزار شد و آقای دوامی با رای اعتمادی که مجددا از مجمع گرفت در سمت خود ابقا شد.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف شش هیات ورزشی تا پایان سال تصریح کرد: مجمع انتخابات شش هیئت ورزشی از جمله هیئت‌های وزنه برداری، فوتبال، کشتی، گلف و ورزش های همگانی و ژیمناستیک نیز تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی هیات های وزنه برداری و کشتی مشخص شده است و در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال برای تعیین تاریخ برگزاری مجمع این هیات هستیم.

وی ادامه داد: مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری روز چهارشنبه هشتم دی ماه با حضورنائب رئیس و دبیر فدراسیون برگزار خواهد شد که پنج نفر کاندید تصدی این پست هستند.

ضمیری کامل گفت: مجمع انتخاباتی هیات کشتی نیز قرار است روز سیزدهم دی ماه با حضور دبیر فدراسیون برگزار شود که 12 نفر برای تصدی این هیات در این مجمع به عنوان کاندید حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان در انتخاب افراد هیچ دخل و تصرفی ندارد گفت: اداره کل ورزش در این مجامع تنها یک رای دارد و آن هم رای مدیرکل است و انتخاب افراد بر اساس خرد جمعی و رای افراد مجمع می باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: در هشت مجمعی که در هیات های ورزشی استان برگزار شده شاهد تغییر هر هشت رئیس قبلی و روی کار آمدن افراد جدید بوده ایم و این نشان می دهد فضا برای ورود همه افراد متخصص و دلسوز به ورزش استان باز است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مجامع سالیانه هیات های ورزشی نیز گفت: توجه ویژه ای به برگزاری مجامع سالیانه هیات های ورزشی داریم و از هیات ها خواسته ایم نسبت به برگزاری این مجامع اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: برگزاری مجمع از مفاد اساسنامه هیات های ورزشی است و هر سال حداقل یک بار باید برگزار شود که در گذشته شاهد کوتاهی برخی رشته ها در برگزاری آن بودیم که خوشبختانه امسال 7 هیات ورزشی اقدام به برگزاری مجامع سالیانه خود نمودند.

ضمیری کامل گفت: هیات های تنیس، روستایی عشایری، نابینایان و کم بینایان، ینگ پنگ ، اسکواش؛ اسکی و شطرنج اقدام به برگزاری مجامع سالیانه خود نمودند و انتظار است مابقی هیات های ورزشی نسبت به برگزاری مجامع انتخاباتی خود توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.