سمنان؛

جابه جایی روزانه 10هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی

در هرروز بیش از 10 هزار نفر به وسیله ناوگان اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر سمنان جا به جا می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری سمنان گفت: در هرروز بیش از 10 هزار نفر به وسیله ناوگان اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر سمنان جا به جا می شوند.
مسعود میرشریفی با اشاره به ارایه خدمت ناوگان اتوبوس های این شرکت به مراکز آموزش عالی سمنان، افزود: 28 دستگاه اتوبوس، سرویس دهی به دانشجویان مراکز دانشگاهی شهرسمنان را برعهده دارند.
وی تصریح کرد: از این تعداد اتوبوس، 20 دستگاه در اختیار دانشگاه دولتی، پنج دستگاه در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی و سه دستگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار دارد.
وی با بیان اینکه از سال 93 میزان پرداخت یارانه از سوی دولت، با هر عنوان به سازمان‌های اتوبوسرانی کشور روند کاهشی داشته است، افزود: در سال 95 برخلاف پرداخت یارانه بلیت توسط سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی، یارانه ای به سازمان اتوبوسرانی سمنان پرداخت نشده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سمنان با اشاره به بازسازی اساسی 9 دستگاه اتوبوس شامل مرمت وضعیت ظاهری، بهبود وضعیت داخلی و تعمیر موتوری در تابستان 95 از سوی این سازمان، افزود: بیش از 2 میلیارد و 500میلیون ریال برای بازسازی این اتوبوس ها هزینه شده است.
مسعود میرشریفی با اشاره به تعامل پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری درباره افزایش سقف عمر مجاز تردد خودروها از 10 سال به 15 سال، خاطرنشان کرد: با این شرایط ، در حال حاضر با نظر مساعد نیروی انظامی کشور، مشکل و منعی از طرف پلیس راهور برای تردد اتوبوس های تا سقف 15 سال وجود ندارد. 94 اتوبوس در شهر سمنان به شهروندان خدمات ارایه می دهند.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار