مشهد؛

۸ درصد از واحدهای فعال صنعتی ثمربخشی بالای ۷۰ درصد دارند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست‌های بانکی در ایران هر روز یک سیاستی را دنبال می‌کنند که مشکل‌زا است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در حاشیه نخستین همایش ملی صنعت، کارآفرینی و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در در سطح کشور ۷۰ درصد واحدهای صنعتی فعال هستند و ۳۰ درصد غیرفعال هستند، افزود: از مجموع واحدهای صنعتی فعال کشور تنها ۸ درصد از آنها بالای ۷۰ درصد فعالیت ثمربخش داشتند.

وی گفت: همکاری به این معنا نیست که تسهیلات آنچنان باشد که صنعت زمین بخورد و دیگر نتواند بلند شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با ابراز تشکر از همکاری مطلوب دستگاه قضایی با این مجموعه تصریح کرد: دستگاه قضایی بسیار خوب کنار حوزه تولید و صنعت قرار دارد و مشکلات مالی آنچنان فشار آورده که به ناچار پای دادگستری وسط کشیده شده است و از حمایت‌های صورت گرفته به دستگاه قضایی نیز در جمع رفع مشکلات سپاسگزار هستیم.

سهل‌آبادی با اشاره به اینکه این نشست دستاوردهای مثبتی داشت، تصریح کرد: نشست مؤثری در خراسان رضوی برگزار شد و امیدواریم دیگر استانها هم اقدام به برگزاری چنین برنامه‌هایی کنند و اکثر کمیته‌های تخصصی موفق عمل کردند و سبب عدم تعطیلی کارخانه‌ها شدند.

وی تأکید کرد: برای کارفرمایان کارت کارفرمایی صادر شده تا مدیریت خوبی در این بخش شاهد باشیم و از دیگر اقدامات موثر هم می‌توان به ورود هیئت سازش جهت رسیدگی و بحث داوری تشکل‌ها و کمک موثر دستگاه قضایی اشاره کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: در سطح کشور ۷۰ درصد واحدهای صنعتی فعال و ۳۰ درصد غیرفعال هستند و از مجموع واحدهای صنعتی فعال کشور تنها ۸ درصد از آنها بالای ۷۰ درصد فعالیت ثمربخش داشتند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.