هدف پليس، ايجاد امنيت و آرامش برای مردم است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هدف پليس از اجرای ماموريت های مختلف، ايجاد آرامش و احساس امنيت برای مردم است و در اين راه از هيچ کوششی دريغ نمی کنيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردارحسين رحيمي به همراه رئيس عقيدتي سياسي و جانشين فرمانده انتظامي استان در ديدار با آيت الله سيد مجتبي حسيني ،نماينده مقام معظم رهبري در عراق و نماينده منتخب خراساني رضوي در مجلس خبرگان رهبري گفت: وظيفه مهم پليس ،خدمت بي‌ادعا به مردم ، جهت برقراري نظم و امنيت در جامعه است.
فرمانده انتظامي استان سيستان وبلوچستان افزود: برابر پايش هاي تخصصي، شاخص هاي امنيتي استان، امروز در تمام بخش ها، افزايش چشمگيري داشته که تحقق اين امر باعث گسترش، عمران، آباداني و شکل گيري اقدامات زيربنايي در استان شده تا مردم شريف سيستان و بلوچستان در آينده از نتايج آن بهره مند شوند.
سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود به امنيت مطلوب در ايام محرم اشاره و تصريح کرد: نيروي انتظامي با برنامه ريزي دقيق و منسجم و همکاري دستگاه هاي مرتبط با حوزه امنيت، توانسته امنيت عزاداران حسيني در ايام محرم را فراهم کند.
وي افزود: هدف پليس، ايجاد آرامش و احساس امنيت براي مردم است و در اين راه از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان، خدمتگزاري به مردم را راهي براي کسب اعتماد در اقشار جامعه دانست و گفت: خدمتگزاري به مردم و فراهم کردن بستر امنيت در جامعه، موجب اعتماد و دلگرمي اقشار جامعه به نيروي انتظامي مي شود.
در ادامه اين ديدار، آيت الله "سيد مجتبي حسيني" ،نماينده مقام معظم رهبري در عراق گفت: امروز مردم اهميت و ضرورت کار نيروي انتظامي را درک مي کنند و قدردان اين تلاش ها هستند.
آيت الله حسيني افزود: کار نيروي انتظامي ، بسيار بزرگ و اقدامات آن در سطح جامعه، اثر بخش است.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار