گزارش/

کشته شدن دو فرمانده ارشد ارتش آزاد و همپیمانانش/پیشروی های ارتش سوریه در شرق "حلب" + نقشه و جزئیات

دو فرمانده ارشد تکفیری‌ها با نام‌های "علاء فرمان الحریری" و "بسام الخلیل" اخیرا کشته شده اند.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جبهه "درعا" ظرف یک روز اخیر صحنه درگیری‌های سنگین تروریست‌های تکفیری و ارتش سوریه بوده است.

کشته شدن دو فرمانده ارشد تکفیری‌ها با نام‌های "علاء فرمان الحریری" و "بسام الخلیل" یکی از اتفاقاتی است که شب گذشته در اثر درگیری‌های سنگین ارتش سوریه با تروریست‌ها رخ داده است.


یگان های از ارتش و نیروهای مسلح جمهوری عربی سوریه در ادامه پیشروی خود، تجمعات و استحکامات گروه " جبهه النصره" که توسط سازمان ملل به عنوان گروه تروریستی معرفی شده، را در شهرک "الیادوده" منهدم کردند.

منبعی نظامی به سانا گفت: یگان از ارتش و نیروهای مسلح با انجام عملیات دقیق، همه افراد گروهک تروریستی وابسته به گروه ” جبهه النصره” را به هلاکت رساند و یک خودروی حامل تعدادی از آنها را در شهرک " الیادوده" واقع در شمال غرب درعا به حدود 5 کیلومتر، از بین برد.

همچنین ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه توانستند در محور "ابطع- داعل" مقابل هجوم تروریست‌‌ها ایستادگی کنند و 12 نفر از تکفیری‌ها را به هلاکت برسانند. علاوه بر این چند دستگاه تانک و نفربر "بی ام پی" و سلاح‌های 23 میلی‌متری تروریست‌ها نیز در جبهه جنوبی نابود شد.

اما در جبهه حلب ارتش سوریه و نیروهای مقاومت توانستند حملات پی در پی ائتلاف تروریستی جیش‌الفتح و گروه "فتح حلب" را به منطقه الاکادیمیه ریف حلب خنثی کنند. در جریان‌ این حمله چند تروریست کشته و زخمی شدند.

آخرین تحولات میدانی در


عمده تمرکز تروریست‌ها به حمله‌های انتحاری و پرتعداد به مجتمع‌های ساختمانی 1070 است که ارتش سوریه تاکنون همه حمله‌ها را به این منطقه دفع کرده است.

همچنین در تحولات میدانی استان حما، جنکنده های ارتش جمهوری عربی سوریه حملات متمرکز علیه مقرات و محورهای حرکت تروریست های "جیش الفتح "، در حومه شمالی حماه انجام داد.

منبعی نظامی به سانا گفت که: جنگنده های ارتش جمهوری عربی سوریه با انجام حملات دقیق علیه اماکن تجمع و حرکت های گروه های تروریستی در حومه حماه، 3 مقر، 5 خودروی زرهی و 7 خودروی مجهز به تیربارها را در "بویضه"، "طیبه الامام"، "لطامنه"، "مصاصنه" و "حیصه" در حومه شمالی نابود کرد و ده ها تروریست را به هلاکت رساند.

تروریست ها وضعیت خوبی در حما و حلب ندارند و رفت و آمدهای مقامات آمریکایی در مذاکرات منطقه ای اخیر گویای همین موضوع است.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
ارتش ترکیه به داعش تکفیری پ ک ک ارتش آزاد الفتح الرحمان جبش ال السلام جبهه النصره ،القاعده حمله پر قدرتی انجام دهید تا آنها تسلیم شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
خدا را یاری کنید تا یاری تان کند شما یک قدم بیایید او صد قدم می آید
آخرین اخبار