آبادان ؛

قدرت نمایی باسلاح کلاشینکف در منطقه سلیچ شرقی آبادان

اعضای یک طایفه پس از اعدام 2 برادر به خاطر قتل در سطح آبادان اقدام به تیراندازی برای طایفه مقابل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛2 برادر در یک درگیری طایفه ای سال 89 اقدام به کشتن  مردان  با اسلحه کرده بودند و پس از دستگیری از سوی قضات به اعدام محکوم شدند.

 این حکم در حالی بود که بزرگان 2 طایفه برای حل این مسئله پا در میانی کردند اما خانواده قربانیان اصرار بر اعدام 2 برادر داشتند.

بدین ترتیب حکم اعدام  2 برادر روز سوم آبانماه در زندان سپیدار اهوازرسید و به دار مجازات آویخته شدند.

فردای روز اعدام، جسد 2 پسر برای خاکسپاری در اختیار خانواده هایشان قرار گرفت و ماموران نیروی انتظامی احتمال می دادند که در مراسم خاکسپاری بین دو طایفه درگیری شکل بگیرد منطقه را تحت نظر قرار دادند اما طایفه 2 برادر اقدام به تیراندازی در محل خاکسپاری کردند.

با گذشت 5 روز از این ماجرا شب گذشته این طایفه که از قدیم با هم اختلاف دارند اقدام به تیراندازی های زیادی در منطقه سلیچ آبادان کرده اند که تیمی از ماموران کلانتری 13 همراه پلیس اطلاعات و جانشین نیروی انتظامی شهر آبادان به محل تیراندازی رفته و جلسه ای را با بزرگان این 2 طایفه برگزار کردند تا به این تیراندازی ها پایان دهند.

بنا به این گزارش، با حضور ماموران در محل تیراندازی ها، فرمانده انتظامی شهر آبادان در این مرحله دستور داده در صورت مشاهده ادامه تیراندازی ها افراد متخلف دستگیر شوند ودر اختیار مقام قضایی قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.