آبادان؛

قتل سارق گوسفند هنگام فرار درآبادان

سارق گوسفندان مرد روستایی در زمان فرار با سنگ پرانی صاحب گوسفندان به قتل رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛اهالی روستای "تنگه3"در30 کیلومتری آبادان با جسد مرد جوانی در کنار جاده روبرو شدند و خیلی زود تیم های پلیسی برای تحقیقات ویژه در محل کشف جسد حاضر شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردندکه قربانی باتوجه به مدارکی که همراهش بود مشخص شد که وی اهل یکی از روستاهای نزدیک روستای "تنگه 3" است.

در این مرحله جسد قربانی  به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ وی را شکسته شدن استخوان قفسه سینه و ضربه محکم به سینه مقتول اعلام کردند.

ماموران در گام بعدی به سراغ دوستان وآشنایان قربانی  رفته و مشخص شد که وی آخرین بار همراه 2 تن از دوستانش از خانه خارج شده است.

بدین ترتیب 2 دوست "قربانی هدف بازجویی قرار گرفتند و یکی از آنها به ماموران گفت: همراه قربانی ویکی دیگر از دوستان سوار بر موتور به روستای "تنگه 3" رفتیم و قصد سرقت چند گوسفندان داشتیم که صاحب آن متوجه حضور ما شد وما با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشتیم اما صاحب گوسفندان که از مسیر میانبور به تعقیبمان افتادکه لحظاتی بعد او را سوار بر موتورش در جلوی خود دیدیم.

صاحب گوسفندان  به ماموران گفت: شب حادثه برای خوردن آب از خواب بیدار شدم که متوجه شدم 3 جوان داخل حیاط خانه ام هستند و قصد سرقت گوسفندانم را دارند که به سرعت از خانه بیرون آمدم و آنها با دیدن من پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: چون آنها را شناخته بودم و می دانستم از روستای بالایی آمده اند به تعقیبشان راه افتادم و از مسیر میانبر خودم را به آنها رساندم و شروع به سنگ پرانی به سمت آنها کردم که لحظاتی بعد متوجه مرگ قربانی شدم .

بنا به این گزارش، 2 همدست مقتول و عامل جنایت پس از اعترافات ابتدایی به دستور قاضی پرونده روانه زندان شدند وتحقیقات تکمیلی نیز از سوی ماموران پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
دزدخونش پای خودشه رفته اموال کسی روسرقت کنه کشته شده صاحب مال چرابازداشت شده نکنه انتظارداشتیدچندتاگوسفندبه دزدان هدیه میداد..