آبادان ؛

سرقت ازموسسه خیریه در آبادان

دزد جوان برای رسیدن به موادمخدر از یک موسسه خیریه در آبادان سرقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر یک موسسه خیریه وقتی به جلوی در موسسه رسید با صحنه تخریب شدن قفل در ورودی روبروشد و پس از ورود به ساختمان متوجه دستبرد از موسسه خیریه شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 11 شهر آبادان برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در تجسس های ابتدایی مشخص شد این موسسه خیریه از ظهر پنج شنبه تا صبح شنبه تعطیل است و دزدان با اطلاع از این ماجرا دست به سرقت زده اند.

تجسس های پلیسی برای ردیابی دزدان کلید زده شد و ماموران در این مرحله به پسر جوانی که در همسایگی موسسه خیریه زندگی می کند مشکوک شدند و پی بردند که وی اعتیاد به شیشه دارد و در زمینه سرقت داخل منزل یکی از متهمان سابقه دار است.

همین کافی بود تا ماموران با دستور بازپرس پرونده به بازرسی این متهم  بپردازند که از مخفیگاه وی تعدادی از وسایل سرقتی موسسه خیریه به دست آمد.

در این مرحله متهم  که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: چند سالی است که اعتیاد به شیشه دارم و گاهی اوقات از روی بیکاری کارگری می کنم تا اینکه چندی پیش از اهالی محل شنیدم پول زیادی را خیرین به موسسه خیریه کمک کرده اند و چون احتمال می دادم که پول ها را داخل موسسه نگهداری می کنند تصمیم به دزدی گرفتم.

وی افزود: با یکی از دوستانم نقشه سرقت را طراحی کردیم و با تخریب در موسسه برای سرقت دست به کار شدیم.

بنا به این گزارش، همدست و مالخر این پرونده سرقت در گام بعدی تحقیقات پلیسی دستگیر شدند و بازپرس پرونده دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.