زنجان،

ارزش بالای صادرات استان طی هفت ماه گذشته

ارزش صادرات ثبت شده از گمرک استان طی هفت ماه گذشته، به 91 میلیون و 620 هزار و 198 دلار رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاعه خبرنگاران جوان از زنجان؛ برکابیان مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ارزش ریالی صادرات ثبت شده در این گمرک طی هفت ماه گذشته به 2 هزار و 822 میلیارد و390  میلیون ریال می رسد.
وی با بیان اینکه وزن این میزان کالای صادر شده 61 هزار و 141 تن است افزود:  10 کالای صادراتی به ترتیب ارزش شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، کابل، شمش سرب، شیر، خامه، ماست و دوغ، شمش چدن، رب گوجه فرنگی، خرما و کشمش، شمش مس، کاغذ تیشو و توالت، پوشک بچه، پروفیل، فرش ها و کفپوش های نسنجی، سنگ گرانیت و مرمر، اکسید روی و کربنات کلسیم است.
برکابیان خاطرنشان کرد: مقصد محصولات صادراتی زنجان اغلب کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان، امارات متحده عربی، سوریه، هند، آفریقای جنوبی، جمهوری کره و افغانستان است.
وی ارزش واردات ثبت شده در گمرک این استان را 150 میلیون و 300 هزار دلار اعلام و ارزش ریالی آن را چهار هزار و588  میلیارد و 52 میلیون ریال برآورد کرد.
 
گفتنی است تعداد بسته های پستی صادره 183 بسته به ارزش سه هزار و 949 دلار و بسته های پستی وارده 352 بسته به ارزش هشت هزار و 670 دلار است وهمچنین درآمد هفت ماهه سال 95 امسال 603 میلیارد و 632 میلیون ریال بود.
 
انتهای پیام/ ج
برچسب ها: ارزش ، صادرات ، گمرک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.