تیم های باشگاهی دوچرخه سواری عازم رقابتهای آسیایی می شوند

تیم های باشگاهی دوچرخه سواری برای حضور در رقابتهای آسیایی آماده می شوند و ثبت نام تیم های باشگاهی برای حضور بین تیم های کنتینال تال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز برای حضور در دو تور بین المللی کشور چین امشب عازم می شوند و رقابت در تور یک مرحله ای 15 آبان برگزار می شود پس از دو روز استراحت تور هشت مرحله ای از چهارشنبه 19 آبان ماه برگزا خواهد شد.

همچنین همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان در تبریز و در چهار رده سنی با شعار" هر دانش آموز یک دوچرخه"برگزار خواهد شد همچنین این رقابت ها در مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز 14 آبان ماه برگزار می شود.

ثبت نام تیم های باشگاهی برای حضور در بین تیم های قاره ای(کنتینال تال ) آغاز شد و تا به حال تیم شهرداری تبریز ثبت نام خود را تکمیل کرده است.

ناصر هوشیار رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اظهار کرد: همایش دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان را به دو منظور و با شعار "هردانش آموز یک دوچرخه " در 14 آبان ماه برگزار خواهیم کرد و اهدافی که در این همایش دنبال می کنیم این است که هر دانش آموز یک دوچرخه داشته باشد و از بین این دوچرخه سواران استعدادیابی هم انجام دهیم.

وی افزود: برای دوچرخه سواران برگزیده در این همایش برنامه ریزی خواهیم کرد و در تابستان به صورت تخصصی روی آنها کار می کنیم تا در آینده رکابزنان خوبی برای جایگزین کردن به جای پیشکسوتان داشته باشیم.

تیم های دوچرخه سواری باشگاه ها عازم تورهای آسیایی می شوند 

هوشیار در ادامه بیان کرد: همچنین تیم شهرداری تبریز 26 آبان ماه عازم تور بین المللی فوژو می شود  تیم پتروشیمی تبریزهم امشب عازم  چین می شود تا در تور یک مرحله ای چین رکاب بزند سپس در تور 8 مرحله ای در همان کشور شرکت کنند.

ما هم با مشکل مالی دست به گریبان هستیم

وی در خصوص اینکه رکابزنان تیم شهرداری تبریز هنوز 8 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند عنوان کرد: مشکلات مالی هم اکنون در همه ارگان ها وجود دارد وما هم به نوبه خود با این مشکل دست به گریبان هستیم.

ثبت نام تیم های کنتینال تال آغاز شد

هوشیار در خصوص ثبت نام قاره ای تیم یا آور شد: برای حضور بین تیم های کنتینال تال سال 2017 ثبت نام تیم شهرداری تبریز انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار