سهرابی: خوش نشینی تیم پتروشیمی بر صدر جدول آسیا موجب جریمه ما شد

رکابزن ملی پوش تیم شهرداری تبریز گفت: برای زحمتی که کشیدیم تا تیم پتروشیمی در صدر جدول جا خوش کند 30 درصد از مطالباتمان را آخر فصل و زمانی که از تیم جدا شدیم پرداخت نکردند.

مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر برای سلامتی تمرین می کنم و به منظور حضور در تور بین المللی فوژو که در 5 مرحله برگزار می شود باید آماده شویم زیرا رقابتها 26 آبان ماه برگزار می شود.

وی در خصوص وضعیت مالی و حقوقی که طبق قرار داد باید از تیم بگیرد تصریح کرد: از قراردادی که اول فصل بستیم 10 ماه می گذرد اما تیم شهرداری تبریز هنوز حقوقی به ما نداده است البته مسئولان قول دادند هفته آینده مطالبات ما را پرداخت کنند.

سهرابی در خصوص مطالباتشان از تیم پتروشیمی خاطر نشان کرد: سال گذشته که در تیم پتروشیمی رکاب می زدیم در صدر رنکینگ آسیا قرار داشت اما با توجه به اینکه پولی نداشت که تیم را برای حضور در تور بین المللی اندونزی بفرستد ما رکابزنان هزینه را شخصی پرداخت کردیم و رفتیم و تنها مسئله ای که به خاطر آن در رقابت اندونزی حاضر شدیم دلسوزی برای تیم بود و می خواستیم تیم همچنان بر صدر جدول آسیا باشد .

وی افزود:هنگامی که قراردادمان با تیم تمام شد و به تیم شهرداری تبریز پیوستیم ،مدیر عامل پتروشیمی 30 درصد از مطالبات ما را کم کرد و در جوابمان به جای تشکر گفت بدون اجازه در آن تور شرکت کرده بودید در صورتی که رکابزنانی که در تیم پتروشیمی ماندند متحمل این جریمه نشدند...و بنده،بهنام ملکی ، قادر میزبانی و صمد پورسیدی این جریمه را باید پرداخت می کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار