تقی پور خبر داد:

تصویب لایحه طرح احداث بوستان شهر دانش و طبیعت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ در جلسه غیر علنی شورا لایحه طرح احداث بوستان شهر دانش و طبیعت بررسی شد و اعضا با کلیت این لایحه موافقت کردند.

تصویب لایحه طرح احداث بوستان شهر دانش و طبیعترضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌ سیصد‌ویکمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در این جلسه طرح الزام شهرداری تهران مبنی بر ارائه لیست بدهی‌های شهرداری تهران به تمامی بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی و سایز سازمان‌ها و نهادها توسط دبیر کمیسیون برنامه‌ و بودجه مطرح شد و اعضا این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: تصمیم مهمی که در رابطه با این طرح گرفته شد، این بود که به شهرداری ابلاغ شد که اگر در سال 95 درآمدهای مازاد بودجه داشته باشد، می‌تواند آن را برای پرداخت بدهی‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی با مبلغ زیر 100 میلیون پرداخت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پیشاپیش شورا به شهرداری تهران اجازه داد که درآمد‌های مازاد خود را برای پرداخت بدهی زیر 100 میلیون تومان به اشخاص حقوقی و حقیقی پرداخت کند که بدون شک در این شرایط اقتصادی کمک خوبی برای این نهاد خواهد بود.

تقی‌پور گفت: شهرداری تهران باید گزارشی در رابطه با پرداخت بدهی زیر 100 میلیون تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی برای اعمال در متمم بودجه ارائه کند.

وی در ادامه به بررسی لایحه طرح احداث بوستان شهر دانش و طبیعت اشاره کرد و گفت: اعضای شورا با کلیات این لایحه موافقت کردند و همچنین اعضای شورای شهر نظرات خود را در رابطه با زمین 18هکتاری و همچنین احداث بوستان ایرانیان در منطقه 19 ارائه و با این طرح موافقت کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:‌ جهت‌گیری احداث این بوستان‌ها، دانش‌بنیان بودن آن و همچنین دوستی با طبیعت است به همین منظور با این نگرش و رویکرد اعضای شورای شهر نسبت به احداث آن موافقت کردند و به شهرداری اجازه دادند برای موافقت اصلی نسبت مذاکره با صاحبان املاک و مطالعه برای بحث هزینه و ریزبرنامه‌های خود اقداماتی انجام دهد و آن را به شورا ارائه کند.

تقی‌پور تصریح کرد‌:از اعضای شورای شهر درخواست شد که بحث‌های سیاسی و جنایی را به درون شورای شهر نکشانند تا مدیریت شهری فارغ از این بحث‌ها، بتواند در مسیر خدمات‌رسانی به شهروندان و حل مشکلات کلان شهر تهران گام بردارند چرا که مشکلات در شهر تهران کم نیست و مدیریت شهری باید با همت خود مشکلات را برطرف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار