یاسوج؛

گاز یاسوج فردا قطع می شود

روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: گاز شهر یاسوج و حومه، فردا /دوشنبه/ به مدت 24 ساعت به دلیل افزایش میزان ظرفیت ایستگاه و تقویت فشار گاز قطع خواهد شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در اطلاعیه شرکت گاز استان آمده است: گاز شهر یاسوج و حومه از صبح دوشنبه 95/8/10 به منظور افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز ورودی شهر به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز به دلیل توسعه شهری در سال‌های اخیر و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان انجام می‌شود.

در این اطلاعیه تصریح شده است: ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز شهر یاسوج در این عملیات از 50 هزار متر مکعب به 100 هزار متر مکعب در ساعت خواهد رسید.

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد این عملیات برای اجرا در فصل تابستان برنامه ریزی شده بود که به دلیل کمبود اعتبار و نبود برخی قطعات لازم به این زمان موکول شد.

روابط عمومی شرکت گاز استان نیز از مردم شهرستان بویراحمد به ویژه شهروندان یاسوجی خواست ضمن پیش بینی تمهیدات لازم از هر گونه دست کاری سیستم‌های گازرسانی خودداری کرده و تا وصل دوباره جریان گاز طبیعی توسط مأموران شرکت گاز صبر کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار