کرمان؛

اوّلین جشنواره مهتاب کویر درزرند

دبیرهنری جشنواره شعر آزاد مهتاب کویرزرند، از علاقمندان برای شرکت در جشنواره خواست تا ١٥ دی آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.

اوّلین جشنواره مهتاب کویر درزرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ معین معینیان با اشاره به برگزاری این جشنواره در روزهای پایانی دی از علاقمندان خواست، اشعار خود را در قالب و موضوع شعر آزاد تا ١٥ دی امسال، به پست الکترونیکی یا دبیرخانه ارشاد ارسال کنند. ضمن آن که هر شاعر می تواندبا چهار اثر از آثار خود را در جشنواره شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره در روزهای ٢٩ و ٣٠ دی، برگزار خواهد شد، از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوعات مرتبط شعر معاصر به صورت تخصّصی با اساتید مجرّب کشوری و چاپ مجموعه اشعار با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در سالی که زرند کاندیدای پایتخت کتاب است، خبر داد.

وی کشف استعدادها و معرّفی چهره های جوان شعر شهرستان، ترویج و گسترش فرهنگ و هنر در جامعه را از اهداف این جشنواره دانست و افزود: انجمن شعر مولوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند، به همراه انجمن طوفان واژه ها و هزاردستان، نخستین جشنواره شعر آزاد زرند را با عنوان مهتاب کویر برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار