اصفهان؛

همکاری بخش خصوصی در اجرای طرح تحول سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بخش خصوصی در زمینه تأمین تجهیزات و ساخت مراکز 3.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است که به همت دولت و محوریت معاونت بهداشتی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا اصغری  امروز در افتتاحیه طرح تحول نظام سلامت در کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس دیدگاه جمهوری اسلامی پوشش خدمات بهداشتی و درمانی را از محروم‌ترین نقاط استان و سپس حاشیه اصفهان آغاز کردیم و اکنون به کلان‌شهر اصفهان رسیده‌ایم.

وی به رویکرد پیشگیرانه در سلامت اشاره کرد و افزود: با این رویکرد پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت روستایی ایجاد شد که البته این خدمات در روستاها به سبب محرومیت بیشتر محسوس‌تر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه رویکرد بهداشتی از طریق سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) افراد بیمار را شناسایی می‌کند، تصریح کرد: اکنون 2.5 میلیون نفر در استان تحت پوشش هستند که با تکمیل این طرح کل مردم اصفهان را نیز شامل می‌شود.

اصغری از همکاری بخش خصوصی در زمینه تأمین تجهیزات و ساخت مراکز خبر داد و گفت: 3.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است که به همت دولت و محوریت معاونت بهداشتی انجام شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که نگاه‌ها از درمان، بیمارستان و اتاق عمل به سمت پیشگیری و بهداشت بازگردد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.