اصفهان؛

5 میلیون اصفهانی دارای شناسنامه‌ی بهداشتی الکترونیک خواهند شد

استاندار اصفهان گفت: در طرح تحول نظام سلامت طی 8 ماه آینده، 5 میلیون اصفهانی دارای شناسنامه‌ی بهداشتی الکترونیک خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور امروز در افتتاحیه طرح تحول نظام سلامت در کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: در ابتدای تحویل دولت تدبیر و امید کوهی از مشکلات در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، بهداشتی و... وجود داشت که اعتقادی به تبیین این مشکلات به ارث برده شده نبود، ولی هر لحظه در مقابله با مشکلات به سر می‌بردیم.

وی با بیان اینکه مخالفان دولت سنگ تمام گذاشتند، افزود: آن‌ها نه تنها خدمات بزرگ و معجزه‌آسای این دولت را نادیده گرفتند بلکه در حد توان خود در مسیر دولت سنگ‌اندازی کردند.

استاندار اصفهان به اقدامات اساسی و قابل ملوس دولت اشاره کرد و گفت: دولت توانست تورم 45 درصدی را به 8 درصد برساند که توسط کارشناسان بین‌المللی هم مورد تحسین قرار گرفت.

زرگرپور اقدام دیگر دولت را تبدیل رشد اقتصادی منفی 6 درصد به مثبت 4.5 درصد ذکر کرد و یادآور شد: این رشد جوابی بر مدافعان رکود بود که اکنون هم شاهد طلیعه‌های رونق هستیم؛ مدیر عامل ذوب‌آهن به بنده گفت که فروش اجناس و قیمت آن‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

وی خطاب به مخالفان قسم خورده برجام که از هیچ کاری برای عدم تصویب آن فروگذار نکردند، گفت: اکنون می‌گویند که چرا نتایج کند پیش می‌رود، این درحالی است که در مقطعی با اصل برجام مخالف بودند اما امروز با پذیرش برجام به دنبال حصول نتایج آن هستند؛ که در نوع خود طنز جالبی است.

استاندار اصفهان در خصوص طرح تحول نظام سلامت هم اذعان کرد: یکی از موفق‌ترین و مؤثرترین طرح‌های این دولت بوده است که به صورت هدفمند و مرحله کند اجرایی شده است.

زرگرپور اهمیت این طرح را به سبب اشتغال برای 700 نفر دانست و خاطرنشان کرد: برای ما ایجاد یک شغل هم حیاتی است.

وی ادامه داد: در این طرح طی 8 ماه آینده، 5 میلیون اصفهانی دارای شناسنامه‌ی بهداشتی الکترونیک خواهند شد.

استاندار اصفهان با بیان اهداف این طرح اضافه کرد: 5 هدف خود مراقبتی، سلامت عمومی، سلامت فردی، سلامت روانی و خدمات ویژه که به سبب درمان اعتیاد اهمیت خاصی دارد، در این طرح پیش‌بینی‌شده است.

زرگرپور در پایان از اختصاص 140 میلیارد تومان به این طرح خبر داد و گفت: به نیابت از همه مردم اصفهان از دولت محترم که این طرح در دوره تدبیر و امید شروع و تکمیل شد، تشکر می‌کنم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.