شیراز؛

معرفی فرمانده جدید سپاه شهرستان مهر

آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه مهر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عصر امروز در آئینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی محمدرسول رضایی به‌ عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی و از تلاش‌ های مهدی قادری فرمانده پیشین این سپاه قدردانی شد.
در آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر معاون هماهنگ‌ کننده سپاه فجر استان فارس، مسئول بازرسی سپاه فجر فارس، امام‌جمعه، فرماندار و خانواد ه‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان حضور داشتند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: پرچم‌ داری دینی و حفظ ارزش‌ ها به‌ ویژه دفاع مقدس، تقویت اقدامات فرهنگی، تقویت و پشتیبانی از عناصر مؤمن و ولایتمدار صرف‌نظر از نگاه ‌های سیاسی، ارتباط با علما و روحانیت به‌ ویژه ائمه جمعه، همکاری و هم‌افزایی با نهاد ها و ادارات این شهرستان، استمرار اقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشراف و رصد جریانات برانداز و در خدمت مردم بودن از اقدامات و انتظاراتی است که باید توسط فرمانده جدید سپاه مهر برآورده شود.
فرمانده جدید سپاه شهرستان مهر همچنین ابراز امیدواری کرد که با تبعیت از ولایت و عاشورای حسینی و با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بتوانیم  در جهاد اکبر بر شیطان درون مسلط شویم و در جهاد بیرون در برابر شیطان‌ صفتانی که از بدو خلقت انسان تاکنون در مسیر گمراهی بشر گام برمی‌ دارند ایستادگی و مقاومت کنیم.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: معرفی ، فرمانده ، سپاه ، مهر ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار