شیراز؛

معرفی سرپرست اداره حفظ آثار نشر ارزش ‌های دفاع مقدس در فارس

سرهنگ غلامحسین خسروی سرپرست اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سرتیپ دوم عبدالله روشن بازرس امور حقوقی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار استان فارس گفت: اولویت اداره حفظ آثار، تکمیل مرکز فرهنگی و ثبت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس است که باید به طور جدی پیگیری شود.
مدیر کل ادراه حفظ آثار استان تهران با اشاره به زحمات سردار ابراهیمی گفت: زحمات ایشان سبب شناخت اداره حفظ آثار در استان شده و پیشرفت‌های خوبی داشته که امید است همچنان ادامه داشته باشد.
سردار سرتیپ دوم خداداد ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: سربازان باید در سنگرهای مختلف با تجربه‌های جدید آشنا و با مباحث مدیریت آشنا شوند.
مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: در زمان خدمت خود برای احیا بنیاد کارهایی انجام دادم که اگر چه برخی بر اساس اصول نبوده اما سبب پیشرفت و معرفی بنیاد حفظ آثار شد.
سردار ابراهیمی با اشاره به پشت سرگذاشتن موانع در 2 سال گذشته، تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار به دلیل تازه تاسیس بودن هنوز قوانین مدون دقیق ندارد و مدیر باید در راستای پیشبرد ماموریت خود جسارت‌هایی را در مدیریت خود انجام دهد.
سرپرست جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان فارس، اظهار داشت: قرار است ما به تکلیف عمل کنیم و این تکلیف را امام و شهدا به عهده ما گذاشتند و این مسیر را ادامه می‌دهیم.
سرهنگ غلامحسین خسروی با اشاره به تلاش ‌های مدیریت سابق بیان کرد: با وحدت و همدلی دوستان سعی می‌کنم تجلی ‌بخش این اداره باشم و تلاش م ی‌کنیم مجموعه در خور شان شهدا و ایثارگران باشد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.