یاسوج؛

جمع آوری بیش از 16میلیارد ریال صدقه در استان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای سال جاری تاکنون 16 میلیارد و 318 میلیون ریال صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کرده اند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرافراز آوری گفت: صدقات جمع‌ آوری شده برای رفع نیازهای مددجویان از قبیل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمدی ها ماهانه بیش از 2 میلیارد ریال صدقه پرداخت می کنند، گفت: کمیته امداد سامانه پیامکی 8877 را به عنوان یکی از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل راه اندازی کرده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: 96 هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در این استان برای پرداخت صدقات وجود دارد.

آوری بیان کرد: سال گذشته نیز مردم خیر و نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 29میلیارد و 925 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات صورت گرفته و راه اندازی سامانه پیامکی پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم استان در برنامه های کمیته امداد و کمک رسانی به نیازمندان افزایش یابد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.