یاسوج؛

ارسال بیش از یک میلیون مرسوله پستی از استان

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و 260 هزار مرسوله از ابتدای سال جاری تاکنون از این استان فرستاده شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جمال حسن زاده در نشست شورای اداری گچساران افزود: به ازای هر نفر در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 2 مرسوله پستی ارسال شد.

وی بیان کرد: این میزان مرسوله پستی به صورت پیشتاز، سفارشی و عادی از سوی مأموران پست جابه جا شد.

حسن زاده ابراز داشت: چهار میلیون و 360 هزار مرسوله پستی تا پایان سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد جابجا خواهد شد.

وی گفت: مرسولات پست ویژه با تعهد زمانی در این استان سال جاری 48 درصد افزایش داشته است.

حسن زاده با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکونی کهگیلویه و بویراحمد دارای کد پستی است گفت: طرح پلاک کوبی 60 درصد از اماکن تجاری و مسکونی شهری این استان تاکنون اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح پلاک کوبی اماکن تجاری مسکونی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به زودی انجام می‌شود افزود: به طور جدی به دنبال نهایی کردن این طرح هستیم.

حسن زاده گفت: حذف آدرس نویسی، دسترسی به کد پستی و دسترسی جامع به اطلاعات پستی در خصوص انشعابات آب، گاز و برق از جمله مزایای این طرح به شمار می‌رود.

وی خدمات ارائه شده از سوی اداره کل پست کهگیلویه و بویراحمد را 140 مورد اعلام کرد و گفت: تحویل کارت سوخت، توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه، خدمات گذرنامه، توزیع سند تک برگ، توزیع کالابرگ نفت و فرم غربالگری نوزادان از مهمترین این خدمات است.

حسن زاده گفت: 125 نیرو در دفاتر پست این استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: 236 واحد پستی در مناطق مختلف این استان وجود دارد که از این تعداد 163 مورد نمایندگی پستی، 33 مورد دفاتر پیشخوان، هشت مورد پست شهری و مابقی نیز دفاتر «آی سی تی» روستایی هستند.

حسن زاده افزود: پنج ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند به منظور ارائه خدمات لازم برای تعویض کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری در این استان راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز کرد: طرح 'نشانی ملی استاندارد ایرانیان' باهدف یکپارچه‌سازی آدرس شهروندان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.