صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت فراکسیون امید از هر سه وزیر پیشنهادی دولت/ ثبت نام تمام اعضا در موافقت با وزرا

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: اعضای این فراکسیون به اتفاق آرا بر حمایت خود از وزرای پیشنهادی دولت تاکید کردند.

"محمود صادقی" عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز عصر فراکسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی دولت اظهار داشت: مجددا هر سه وزیر پیشنهادی در این جلسه دیدگاه‌های خود را بیان کرده و در ادامه حدود 20 نفر از اعضا نیز نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: نهایتا در پایان جلسه بعد از رای‌گیری، به اتفاق آرا بر حمایت از وزرای پیشنهادی دولت تاکید شد.

وی بیان داشت: مجموعا دیدگاه مثبتی نسبت به هر سه وزیر در فراکسیون امید وجود دارد و تصمیم گرفته شد، فردا صبح تمامی اعضا به عنوان موافق هر سه وزیر ثبت نام کنند.

شایان ذکر است؛ فردا صبح (سه‌شنبه 11 آبان ماه) بین ساعت 7 تا 8 از نمایندگان متقاضی برای سخنرانی در مقام مخالف و موافق وزرای پیشنهادی دولت ثبت نام می‌شود و بعد از انجام قرعه‌کشی 4 نماینده می‌توانند به عنوان مخالف و موافق هر وزیر در صحن مجلس صحبت کنند.

همچنین قرار است، فردا وکلای ملت صلاحیت فخرالدین دانش آشتیانی، مسعود سلطانی‌فر و صالحی امیری را به ترتیب برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مورد بررسی و رای‌گیری خود قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار