مشهد؛

"لبخند رخساره" در مشهد

سریال"لبخند رخساره" به کارگردانی بهرنگ توفیقی می باشد که بخشی از آن در مشهد در حال تولید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کامبیز دیرباز در مصاحبه ای اختصاصی گفت: سریال "لبخند رخساره" ابتدای زمستان از شبکه اول سیما پخش می شود.

دیرباز افزود: تیم این سریال همان تیم سریال پشت بام تهران است.

وی در مورد بخش های این سریال در مشهد، ادامه داد: شخصیت اصلی فیلم به نام "خلیل" که بر عهده ی من است، بعد از پیشامد مسائلی، به جوار مقدس امام هشتم پناهنده می شود،از همین رو بخش هایی از سریال در مشهد فیلمبرداری می‌شود.

دیرباز در خصوص نقش خود در "لبخند رخساره" گفت: این نقش با نقش های دیگر من، هم به لحاظ سنی و هم به لحاظ موضوعی تفاوت زیادی دارد و من حتی نقشی شبیه به این شخصیت را بازی نکرده ام.

وی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد، جمله ای ماندگار برای مشهد 2017 افزود: مشهد در سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می شود، اما به نظر من این اتفاق باید از 13 قرن پیش رقم می خورد.

کامبیز دیرباز در پایان مردم را به دیدن این سریال دعوت کرد.

علیرضا آرا بازیگر نقش خلیل در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشهد گفت: من در این سریال نقش برادری خانواده دوست را ایفا میکنم که درگیر مشکلات خانوادگی می شوم و در پی حل این مشکلات هستم.

آرا ادامه داد: بخش اعظم این سریال در تهران و بخش هایی در مشهد و قدمگاه نیشابور تولید می‌شود.

وی در خصوص جمله ای ماندگار برای مشهد 2017 افزود: هر اتفاقی که در سراسر کشور برای استان ها و شهر ها بیوفتد، مایه ی افتخار ملت ایران است، و مشهد با بهره مندی از نعمت وجود بارگاه مطهر رضوی و دومین کلان شهر بودن در کشور، شایسته ی این مقام است.

این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی از شبکه اول سیما، به زودی پخش می شود.
در این سریال سی قسمتی، کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، بهزاد فرهانی، علیرضا آرا، مهدی سلطانی، مجید واشقانی و جمعی از دیگر بازیگران کشور به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار