اردبیل؛

آماده‌باش کامل برای مقابله با موج دوم بحران برف در اردبیل

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل از آماده باش کامل برای مقابله با موج دوم بحران برف در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه در نشست هماهنگی مسؤولان هواشناسی اردبیل به پیش‌بینی‌‌های هواشناسی در روزهای آینده و بارش برف از اواخر امروز اشاره کرد و گفت: ما به تمام شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردیم تا با تمام تجهیزات پای کار باشند تا در بارش‌های روزهای آینده با توان بالا بتوانیم خدمات‌رسانی کنیم.

وی از آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در مقابله و به حداقل رساندن خسارات ناشی از بارش سنگین برف در روزهای آینده خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر امروز به استان اردبیل اظهار کرد: بارش برف و باران همراه با افت دما و یخبندان اردبیل را طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فرا می‌گیرد.

علی دولتی‌مهر تصریح کرد: ‌امروز شاهد تشدید وضعیت وزش باد شدید در مناطق مختلف استان بودیم که از عصر امروز با ورود سامانه سرد بارشی، بارش باران در شمال استان و برف در مناطق مرکزی و جنوب این استان آغاز می‌شود به طوری که روز چهارشنبه اوج این بارش‌هاست.

وی به کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا اشاره کرد و افزود: از زارعان انتظار می‌رود در برداشت محصول پاییزه و کشت این ایام از سال با سرعت بیشتری عمل کرده و صاحبان گلخانه‌ها، انبارها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها نسبت به تنظیم دمای هوا اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.