فرجی: تیم ملی امید شرایط خوبی دارد/در گذشته برنامه ای برای امیدها نبود

سرمربی تیم ملی امید تنیس روی میز کشورمان گفت: در گذشته آن طور که باید و شاید به امید ها توجه نمی شد و به همین دلیل بسیاری از آن ها تنیس روی میز را رها می کردند.

فرجی : تیم ملی امید شرایط خوبی دارد/در گذشته برنامه ای برای امید ها نبود فرجی سرمربی تیم ملی امید تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از وضعیت این روزهای تیم ملی امید گفت: متاسفانه در گذشته تیم ملی امید به صورت کامل شکل نگرفته بود و اگر هم تیمی بود مانند حالا نبود. اما خدا را شاکرم که فدراسیون جدید به تیم ملی امید بهای بیشتری داده است و حالا ما شاهد حضور 4 بازیکن امید در اردویی مشترک با تیم ملی بزرگسالان هستیم.

وی افزود: از 4 بازیکن حاضر امیر حسین هدایی و سجاد حسینی و دو نفری هستند که در دسته برتر بزرگسالان حضور دارند. همچنین متین لطف اله نسبی و آرمان حاجی هم دو بازیکن دیگری هستند که با کسب عنوان اولی و دومی در مسابقات اراک جواز حضور در تیم ملی را پیدا کردند.
 
فرجی در مورد زمان شروع این اردو هم گفت:سجادی و هدایی از سوم آبان در اردو حضور داشتند و ما هم برنامه های تکنیکی و تاکتیکیمان را از همان زمان آغاز کردیم . بقیه بازیکنان هم از هفتم به جمع ما اضافه شدند و خوشبختانه این برای نخستین بار است که این اتفاق رخ داده است و امیدوارم در آینده با برنامه های منظم تری که توسط  مدیر تیم های ملی ، رییس و دبیرفدراسیون طراحی شده است به موفقیت های بیشتری برسیم.

وی در ادامه گفت :سطح اردو بسیار بالاست ، بزرگسالان طبیعتا قوی هستند اما این انگیزه ای که در حال حاضر در تیم امید وجود دارد انگیزه بسیار زیادی است زیرا در گذشته این گونه نبود و بازیکنان پس از پایان دوره جوانان آن طور که باید و شاید در امید ها مورد توجه قرار نمی گرفتند و خیلی از آن ها نمی توانستند به بزرگسالان راه یابند و به همین دلیل بسیاری از آن ها تنیس روی میز را کنار می گذاشتند.

سرمربی تیم ملی امید در پایان و در خصوص اعزام ملی پوشان به مسابقات هم این گونه گفت: برنامه هایی وجود دارد و بسیاری از آن ها پس از جلسه هایی که قرار است برگزار شود معلوم می شود. به طور قطع برنامه های اعزام حداقل به 2 یا 3 تور خوب جهانی وجود دارد و در صورت برگزاری مسابقات فجر به طور قطع در آن حاضر می شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار