میرالماسی: برخی به دنبال ناکامی تیم ملی هستند/ تنیس روی میز پیشرفت های خوبی داشته است

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت : برخی در مورد تنیس روی میز مغرضانه عمل می کنند و کار های مثبت صورت گرفته را نمی بینند.

میرالماسی:برخی به دنبال ناکامی تیم ملی هستند/ تنیس روی میز پیشرفت های خوبی داشته است
رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در حاشیه اردوی تیم ملی مردان امید و بزرگسال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بیان کرد: در چندین سال گذشته به امید ها توجهی نمی شد . زیرا نه در سطح جهانی و نه در کشور ما برای امید ها مسابقه ای وجود ندارد، اما رویکرد فدراسیون جدید متفاوت است و برنامه های زیادی وجود دارد زیرا این تیم می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشد و علاوه بر آن مانع هدر رفتن استعداد ها می شود .

به همین دلیل مسابقات دسته برتر امید ها را در اراک برگزار کردیم و نفرات برتر این مسابقات را به تیم ملی دعوت کردیم تا سطح آن ها برای حضور در مسابقات جهانی بالا برود.

وی در ادامه  افزود : ما مصمم هستیم تا با برنامه هایی که برای تیم ملی امید داریم خلا های موجود در سیستم تنیس روی میز را بر طرف کنیم . به نظرم برخی مغرضانه صحبت می کنند و دنبال ناکامی ها می گردند تا آن ها را بزرگ کنند و در عوض پیروزی ها و موفقیت ها را مطرح نمی کنند اما ما به این حرف ها توجهی نمی کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم تا مدال کسب کنیم.

به طور مثال بانوان ما در مسابقات قهرمانی جهان به 8 پیروزی رسیدند و از دسته 3 به 2دسته رسیدند . به نظرم خیلی از آدم های مغرض درباره ی عملکرد بانوان صحبتی نکردند و نگفتند که چه کار هایی برای تیم ملی انجام می شود و چه اردو هایی وجود دارد . متاسفانه خیلی موفقیت ها را اعلام نمی کنند و فقط دنبال شکستند . در حال حاضر شایعه شده که پسر مدیر تیم های ملی دارد به تور های سوئد و اتریش اعزام می شود .

امین میر الماسی جز دسته برتر بوده و مدت هاست که به عنوان لژیونر در آلمان حضور دارد و بازی می کند و نیازی به این صحبت ها ندارد و با هزینه شخصی می رود و با روابطی که دارد دارد کمک های بزرگی برای تیم ملی انجام می دهد و همه بازیکنان ملی به این قضیه اعتراف می کنند و این هم به نفع فدراسیون است و هم به نفع بازیکنانی که با هزینه شخصی اعزام می شوند.

 چون هزینه ها را به یک چهارم رسانده است و همه کسانی که در این اردو ها پیش از این شرکت کرده اند از این مسئله رضایت داشته اند ولی برخی افراد به دلایلی که ذکر نمی کنم به دنبال پیشرفت تیم ملی تنیس روی میز نیستند امیدوارم آن ها هم کار های  صورت گرفته را ببینند.

 خوشبختانه در حال حاضر تمامی امور تنیس از جمله فیزیکی ، روحی روانی تکنیکی و تاکتیکی به خوبی انجام می شود و  فدراسیون هم اهمیت ویژه ای به جوان گرایی می دهد  و امیدواریم فدراسیون بتواند با این سیستم چند نوشاد و نیمای دیگر را به ورزش معرفی کند . البته باید بگویم در حال حاضر احمدیان و هدایی از بازیکنان خوبی هستند که کمک زیادی به تنیس روی میز کرده اند . به طور مثال  هدایی یکی از خوب هایی است که از دسته سه به دسته برتر آمده است  و توانسته حتی در آسیا هم اثر گذار باشد . خوشبختانه ما در این مدت توانستیم  با درخشش متین حیدری ، امیر حسین هدایی و احمدیان عربستان و تایلند پر قدرت را ببریم و همه این ها  نشان گر این است که فدراسیون به جوانان اهمیت بسیاری می دهد که نتایجش بعد ها معلوم می شود .

 وی در مورد اردوی آماده سازی تهران بیان کرد : این نخستین اردوی تیم ملی تنیس روی میز  برای مسابقات آسیایی است که قرار است در فروردین برگزار شود. در این اردو تعدادی از بازیکنان امید حضور دارند . همچنین بسیاری از بازیکنان ملی پوش که در چند وقت گذشته رنکینگ خود را از دست داده بودند به این اردو و مسابقات سوئد و اتریش دعوت شده اند تا دوباره به رنکینگ بازگردند .

میر الماسی افزود : خوشبختانه کار ها به خوبی انجام می شود و همه بازیکنان به خوبی شرایط را قبول کرده و همکاری می کنند. فرجی سرمربی امید ، جمیل لطف اله نسبی سرمربی بزرگسالان  و خود من به عنوان مدیر تیم های ملی بر تمرینات نظارت داریم تا تیم را برای مسابقات آسیایی آماده کنیم . 

مدیر تیم های ملی کشورمان در پایان و در مورد تیم ملی بانوان عنوان کرد : برنامه بانوان از همین ماه آغاز می شود و نخستین اردوی آن ها به منظور  آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از 21 آبان آغاز می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار